El nostre monument: Font d'història

6 de juny de 2017

MEDI [2] CAT [2]

EP.CM [4]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Material manipulable Treball en context

Farem obrir els ulls als nostres alumnes a la història, monuments, objectes, que els envolta de la seva ciutat,
Les nostres ciutats estan plenes de vida hem d'obrir la ment, donar estratègies i eines als alumnes des d'una vessant científica de la cercar de informació en diferents formats i fonts. Moure'ns, anar més enllà del lloc on està ubicat o on s'ha trobat. Per fer aquesta cerca és important anar a les fonts d'arxiu, on les dades que obtindrem seran verídiques. Cal conduir als alumnes a la coneixença d'aquestes fonts, només així farem una veritable recerca de la seva història i incorporar aquestes fonts d'informació a la seva quotidianitat.
El treball vol obrir i donar eines als alumnes per cercar la seva història en fonts d'arxiu.