fitxa de l'element

Cartes a una nena refugiada.
 “Most Shocking Second a Day”. Save The Children [Imatge de Youtube]

Crèdits

Breo Tosar
Autoria i catalogació

Data

7 de juliol de 2017

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Raonament i argumentació Treball en context

Resum

Aquesta proposta didàctica per a pensar i actuar envers el problema dels infants refugiats s’estructura a partir de l’anàlisi del missatge de dos vídeos. En primer lloc hi ha una visualització del vídeo “Most Shocking Second a Day”. En segon lloc, es proposa escriure una carta a la nena protagonista d’aquest vídeo, per arribar a una disrupció. És important no donar cap pista per no condicionar les respostes. Finalment, l’avaluació pot ser una acció social, per exemple, es podria crear un altre vídeo i penjar-lo al blog de l’escola i mostrar-lo als companys d’altres cursos.

Eixos de capacitats / Competències

Àrees / Matèries

Llicència d'ús

Llicència de Creative Commons