Per primavera fem la compra

Jèssica Ramírez Ortega
Jèssica Ramírez Ortega
mantonio

6 de juliol de 2017

LLENG [1] CAT [1]

CICLE [1] LLENG [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Treball en context

A final del curs l’alumne d’Instrumental 1 ha d’entendre i començar a parlar la llengua catalana en diferents contextos i situacions quotidianes i saber-les combinar. Es tracta d’un objectiu que s’ha d’anar desenvolupant al llarg del curs, tot treballant la part d’alfabetització paral•lelament, proposant als alumnes periòdicament diferents tasques. La tasca final d’aquesta seqüència didàctica és la darrera del curs, ja que els alumnes ja entenen molt millor d’idioma i poden començar a parlar estructures molt senzilles i escriure paraules. Així, hauran d’elaborar una senzilla llista de la compra i organitzarem una sortida a les botigues de la localitat, on hauran de comprar els articles de la seva llista.