Per què hem d'escoltar els nostres avis i àvies? De l'escola a la fàbrica
Autora: Àngels Batallé. Alumnes de 1r Escola Tecnos  amb l’avi d’un alumne explicant com era la fàbrica.

Àngels Batallé
Àngels Batallé
Elvira Martí

18 de setembre de 2018

MEDI [1]

EP.CI [1]

Comunicació oral Fonts primàries Indagació i recerca

Els nens i nenes de 1r de l’escola Tecnos de Terrassa, comencen una nova etapa en una altra part de l’edifici de l’escola i sorgeix l’interès per saber: Com és la nostra escola?
S’inicia un projecte i els nens/es plantegen una sèrie de preguntes, entre moltes qüestions es pregunten: Com era abans l’escola? Un nen sabia que hi havia hagut una fàbrica i que el seu avi hi havia treballat. “Podrà venir el meu avi a la classe i així ens ho explicarà?”
El pla de treball consisteix en: Museïtzar l’escola amb imatges i escrits del què van explicar els avis/àvies i redactar un petit text per posar a l’agenda escolar.
Per portar a terme aquest projecte he treballat amb els grup de treball “El Medi” del CESIRE i l’UAB.