Aclimatem l’aula!
Alumnes de 6è de l’escola Lavínia treballant amb la cortina d’aigua. Autor: Cristian N

Cristian Nadal i Cèlia Moreno
Cristian Nadal i Cèlia Moreno
Elvira Martí

28 de novembre de 2018

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Treball en context

Després de les repetides queixes dels alumnes pel que fa a la calor que passen a l’aula, engeguem un projecte amb la intenció de veure, en primer lloc, a quines temperatures arribem a estar a la classe i també investiguem les conseqüències per a la salut de les mateixes. En segon lloc, iniciem tres línies d’investigació per aclimatar l’aula: ventiladors, cortines d’aigua i plantes. Prototipem i portem a la pràctica les dues primeres. Després dels resultats, fem extensiu el nostre projecte a tota l’escola, de manera que ho puguin aplicar a les seves aules d’una manera relativament fàcil i econòmica. L'activitat s'engloba dins el Pla STEAM a l'aula.