Funciona!

C2.TE [1]

COMPE [1]

Eines TIC Raonament i argumentació

Es tracta d'una proposta adreçada als alumnes de COMPETIC Inicial; són persones adultes que, en començar el curs, han tingut poc o cap contacte amb les noves tecnologies. Per tant, les realitzacions competencials que se'ls demanarà a finals de curs són de caire molt bàsic. Mitjançant aquesta proposta en concret, l’alumne haurà de demostrar que és capaç de connectar i desconnectar correctament un ordinador, els possibles elements (teclat, pantalla, ratolí) i els dispositius d’emmagatzematge. Igualment, haurà de connectar l’ordinador a la xarxa. Finalment, haurà d’explicar tot el que ha fet, demostrant d’aquesta manera que comprèn totes les actuacions que fan que un ordinador es posi en marxa.