Orientar-se a la Terra. Cartografia.
Còpia del s. XIX de l'Atlas Català de la Corona de Catalunya i Aragó, de l'any 1375.Domini públic

Elisabeth Dòria Bozzo, M. Jesús Monter Domec, Mercè Piqueras Cano, Josep Rovira Cullell, Júlia Santiago Bosch, Assumpta Sopeña Nualart

15 d'octubre de 2014

Aquest element
pertany a l'itinerari:

Castell de Selma (Aiguamúrcia). Angela Llop.  - 4CC BY-SA 2.0
La configuració del paisatge: relleu i clima

CS [1]

Eines TIC Gestió d'informació Mapes i plànols

Proposta educativa en format web que mostra continguts relacionats amb l’orientació a la Terra i els mapes. Desenvolupa els conceptes bàsics per adaptar l’aprenentatge a l’alumnat nouvingut i alumnat amb més problemes per aprendre.
Els continguts són mostrats en format text i imatges (mapes, fotografies i dibuixos) i s’acompanya d’activitats amb solucionari. També s’inclouen les activitats d’avaluació inicial i final, un mapa conceptual de la unitat i enllaços a recursos virtuals complementaris.