Localització cronològica i geogràfica de l'Antiga Roma
Localització de l'Imperi romà/ Autor del mapa: José A. Bermúdez/Composició: Montse Alsius

Montserrat Alsius
Montserrat Alsius

9 d'abril de 2014

CS [1]

Eines TIC Mapes i plànols Taules i gràfics

Activitats incloses en la web: Fascina't amb les C.Socials amb TIC , en les quals es treballa la localització cronològica i geogràfica de l’Antiga Roma. Estan presentades en format de fitxes que l’alumnat pot respondre escrivint directament en la web. En la primera fitxa han de situar en un mapa noms de llocs, pobles i tribus. En la segona, han de situar fets rellevants de la història de l’Antiga Roma en una taula cronològica En tots els exercicis poden realitzar consultes molt pautades a internet per buscar informació. També hi ha la possibilitat de treballar les fitxes en format de word, directament a l’ordinador o en paper imprès. Una vegada acabada la fitxa han de resoldre una activitat d'autoavaluació ( hot potatoes ).