Paisatge i Clima
Paisatge desèrtic.Mesquite Sand Dunes in Death ValleyCC BY-SA 3.0

Rosa M. Aragonés Tossas, Elisabeth Dòria Bozzo, M. Jesús Monter Domec, Mercè Piqueras Cano, Josep Rovira Cullell, Júlia Santiago Bosch, Assumpta Sopeña Nualart, Josep Ma Descarrega

29 de setembre de 2014

Aquest element
pertany a l'itinerari:

Mt Herschel, Antarctica. Andrew Mandemaker
Les Habitacions de la Terra

CS [1]

Eines TIC Mapes i plànols

A partir de la informació de climes i paisatges que l’alumnat trobarà en un apartat de recursos de l’XTEC haurà de relacionar en l’activitat, diferents imatges de paisatges amb el seu clima corresponent. A més a més, haurà de completar les característiques climàtiques de cada paisatge; temperatures, precipitacions i la localització. Es tracta de crear un document word amb les fitxes de 9 dels paisatges climàtics més representatius del planeta.