XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Batxillerat 1r curs Física L'univers mecànic

cerca textual

  1. A Identificació de la força com a interacció entre parells d'objectes. Anàlisi de les forces que actuen sobre diferents sistemes. Caracterització de força normal, pes, fregament estàtic i dinàmic, forces elàstiques i tensions. Reflexió en cada cas sobre com [4]
  2. B Plantejament de situacions experimentals d'interès en què hi hagi equilibri de forces. Caracterització vectorial de les forces. Suma i descomposició de forces. [4]
  3. C Comprensió i aplicació de les lleis de Newton a partir de situacions reals, amb la realització d'experiments i/o utilització de vídeos. Ús de programes de simulació-miniaplicacions per tal de modelitzar la relació entre les forces i el moviment. [4]
  4. D Aplicació de les lleis de Newton a l'estudi de situacions dinàmiques interessants i al càlcul de les magnituds del moviment d'objectes materials (restringint l'estudi al centre d'inèrcia del cos: punt material), quantitativament pel que fa als moviments a [3]
  5. E Utilització de sistemes de captació de dades i/o de vídeos per a l'estudi de problemes dinàmics, com per exemple: la força que actua sobre el cable d'un ascensor en diferents moments del seu recorregut, l'estudi del moviment d'un paracaigudista en relació [3]
  6. F Aplicació de la relació entre l'impuls i la quantitat de moviment en situacions com ara: els xocs de vehicles, la funció dels sistemes de seguretat passiva, la elasticitat de les cordes d'escalada. Principi de conservació de la quantitat de moviment. Apli [4]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 4
Identificació de la força com a interacció entre p...
B 4
Plantejament de situacions experimentals d'interès...
C 4
Comprensió i aplicació de les lleis de Newton a pa...
D 3
Aplicació de les lleis de Newton a l'estudi de sit...
E 3
Utilització de sistemes de captació de dades i/o d...
F 4
Aplicació de la relació entre l'impuls i la quanti...

elements [4]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Més alt, més ràpid, més fort

Més alt, més ràpid, més fort

FIS [9]

BTX.1 [9]

Animacions i simulacions Eines TIC Experimentació Taules i gràfics Treball en context

Natura i esports

Natura i esports

FIS [9]

BTX.1 [9]

Animacions i simulacions Eines TIC Experimentació Taules i gràfics Treball en context

Els transports

Els transports

FIS [8]

BTX.1 [8]

Animacions i simulacions Eines TIC Experimentació Taules i gràfics Treball en context

Els bombers i les ciències

Els bombers i les ciències

FIS [8] QUIM [1] TEC [6] BG [2] FQ [10]

BTX.1 [11] ESO.1 [2] ESO.2 [4] ESO.3 [5] ESO.4 [5]

Resolució de problemes Treball en context

itineraris [1]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Física en context (I)

Física en context (I)

FIS [28]

BTX.1 [28]

Animacions i simulacions Eines TIC Experimentació Taules i gràfics Treball en context

Avís legal | © Departament d'Educació