XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Batxillerat

cerca textual

  1. A 1r curs [258]
  2. B 2n curs [271]
  3. C Matèries de modalitat d'un curs [39]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 258
1r curs
B 271
2n curs
C 39
Matèries de modalitat d'un curs

elements [489]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Els conills han omplert la Terra!

Els conills han omplert la Terra!

BIO [1]

BTX.2 [1]

Animacions i simulacions Eines TIC Representacions i models Resolució de problemes

La mancomunitat de Catalunya (1914-1925)

La mancomunitat de Catalunya (1914-1925)

HIS [2] CS [1]

BTX.2 [2] ESO.4 [1]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Resolució de problemes

Construcció d’una el•lipse pel mètode del jardiner

Construcció d’una el•lipse pel mètode del jardiner

MAT [1]

BTX.1 [1]

Material manipulable

Construcció d’una paràbola amb regle, escaire i cordill

Construcció d’una paràbola amb regle, escaire i cordill

MAT [1]

BTX.1 [1]

Material manipulable

Construcció d’una hipèrbola amb regle i cordill

Construcció d’una hipèrbola amb regle i cordill

MAT [1]

BTX.1 [1]

Material manipulable

Pissarra esfèrica

Pissarra esfèrica

MAT [1]

BTX.1 [1]

Material manipulable

Definició d’espècie: La ciència no sempre és exacta!

Definició d’espècie: La ciència no sempre és exacta!

BIO [1]

BTX.2 [1]

Gestió d'informació Raonament i argumentació Resolució de problemes

El llangardaix gegant de El Hierro i la diversitat genètica

El llangardaix gegant de El Hierro i la diversitat genètica

BIO [2]

BTX.2 [2]

Raonament i argumentació

Quina és la història dels llangardaixos de les illes Canàries?

Quina és la història dels llangardaixos de les illes Canàries?

BIO [2]

BTX.2 [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Resolució de problemes

Comparem dues basses

Comparem dues basses

BIO [1]

BTX.2 [1]

Raonament i argumentació Resolució de problemes

Relacions entre els organismes dels ecosistemes

Relacions entre els organismes dels ecosistemes

BIO [1]

BTX.2 [1]

Gestió d'informació Indagació i recerca

La Fotosíntesi

La Fotosíntesi

BIO [1]

BTX.2 [1]

Animacions i simulacions Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Fotosíntesi: Reacció de Hill

Fotosíntesi: Reacció de Hill

BIO [1]

BTX.2 [1]

Experimentació

L’Encanyissada, un ecosistema fràgil

L’Encanyissada, un ecosistema fràgil

BIO [1]

BTX.2 [1]

Resolució de problemes

Tiberis Polars (Construcció de xarxes tròfiques)

Tiberis Polars (Construcció de xarxes tròfiques)

BIO [1]

BTX.2 [1]

Experimentació Resolució de problemes

Una antiga pel•lícula i un problema ecològic

Una antiga pel•lícula i un problema ecològic

BIO [1]

BTX.2 [1]

Resolució de problemes

Factors limitants

Factors limitants

BIO [1]

BTX.2 [1]

Raonament i argumentació

Aigües riques, vida escassa?

Aigües riques, vida escassa?

BIO [1]

BTX.2 [1]

Raonament i argumentació

Característiques dels ecosistemes marins

Característiques dels ecosistemes marins

BIO [1]

BTX.2 [1]

Raonament i argumentació

El sistema platja – duna. Un exemple de successió primària

El sistema platja – duna. Un exemple de successió primària

BIO [1]

BTX.2 [1]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

Si un llimoner te 20 llimones...

Si un llimoner te 20 llimones...

BIO [1]

BTX.2 [1]

Raonament i argumentació Representacions i models Resolució de problemes Treball en context

Els científics, construeixen o descobreixen? Cap a la construcció del model darwinià

Els científics, construeixen o descobreixen? Cap a la construcció del model darwinià

BIO [1]

BTX.2 [1]

Comunicació escrita Raonament i argumentació Representacions i models

Cap a on s’exerceix pressió de selecció?

Cap a on s’exerceix pressió de selecció?

BIO [1]

BTX.2 [1]

Eines TIC Gestió d'informació Representacions i models Taules i gràfics

La selecció natural en acció

La selecció natural en acció

BIO [1]

BTX.2 [1]

Raonament i argumentació Representacions i models Resolució de problemes

Parlem de pingüins, què es diu i què es vol dir?

Parlem de pingüins, què es diu i què es vol dir?

BIO [1]

BTX.2 [1]

Raonament i argumentació Representacions i models

<<<45678910111213>>>

Pàgina 9 de 20

itineraris [16]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Física en context (I)

Física en context (I)

FIS [28]

BTX.1 [28]

Animacions i simulacions Eines TIC Experimentació Taules i gràfics Treball en context

Física en context (II)

Física en context (II)

FIS [32]

BTX.2 [32]

Animacions i simulacions Eines TIC Experimentació Taules i gràfics Treball en context

 Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de  CO2 i d’O2

Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de CO2 i d’O2

BIO [3] BG [1]

BTX.2 [3] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

D’una cèl·lula a moltes

D’una cèl·lula a moltes

BIO [1]

BTX.1 [1]

Anàlisi d'un conflicte: La Guerra de Cuba

Anàlisi d'un conflicte: La Guerra de Cuba

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models

La industrialització i el naixement del moviment obrer a Catalunya.

La industrialització i el naixement del moviment obrer a Catalunya.

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Representacions i models

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Evolució: Biodiversitat i canvi

Evolució: Biodiversitat i canvi

BIO [1]

BTX.2 [1]

Immunitat, infecció i ciència forense

Immunitat, infecció i ciència forense

BIO [1]

BTX.2 [1]

12

Pàgina 1/d-8397-8342-9039-8338-8343-8333-8348-8329-8335-8334-8346-8336 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya