XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

cerca textual

  1. A 1r ESO [833]
  2. B 2n ESO [403]
  3. C 3r ESO [410]
  4. D 4t ESO [381]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 833
1r ESO
B 403
2n ESO
C 410
3r ESO
D 381
4t ESO

elements [1563]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Forces

Forces

FQ [1] ANG [3]

ESO.3 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació Material manipulable

Chemistry in everyday life

Chemistry in everyday life

FQ [1] ANG [3]

ESO.4 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Gestió d'informació

Troianes, d'Eurípides (adaptació)

Troianes, d'Eurípides (adaptació)

GREC [4] CAT [1] CULTU [2]

BTX.1 [2] BTX.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura

We are sport experts!

We are sport experts!

EF [1] ANG [1]

ESO.1 [2]

Comunicació oral

La colla de Sabadell: estem envoltats de pocavergonyes

La colla de Sabadell: estem envoltats de pocavergonyes

CAT [3]

BTX.1 [2] ESO.4 [1]

Literatura

Rock’in (Versió Lluís de Peguera)

Rock’in (Versió Lluís de Peguera)

MÚSI [7] MUS [1]

ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Material manipulable

The Universe

The Universe

BG [1] ANG [1]

ESO.1 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Decoding World War II

Decoding World War II

CS [1] ANG [1] TEC [1]

ESO.4 [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Quan el coronavirus va canviar el món

Quan el coronavirus va canviar el món

ECO [1] CS [4]

MM [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Eines TIC Gestió d'informació Treball en context

Temps de lectura

Temps de lectura

CAT [4]

ESO.4 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Literatura

Keep calm and count with us

Keep calm and count with us

CS [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Genetic inheritance

Genetic inheritance

BG [1] ANG [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Who is who. Knowing Baroque Music.

Who is who. Knowing Baroque Music.

ANG [1] MÚSI [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Orieenting. Don't get lost and play badminton.

Orieenting. Don't get lost and play badminton.

EF [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Graffiti: art or vandalism

Graffiti: art or vandalism

EEC [1] ANG [1] EVIP [1]

ESO.4 [3]

Life in Ancient Egypt

Life in Ancient Egypt

ANG [3]

ESO.1 [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació

Nuestro pasaporte lector

Nuestro pasaporte lector

CAS [2] CAT [2]

ESO.1 [4]

Comunicació escrita Literatura

Converses literàries anacròniques

Converses literàries anacròniques

CAT [2]

BTX.1 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

What would be the equivalent to modern-day feudalism? / Daily life today and in the Middle Ages

What would be the equivalent to modern-day feudalism? / Daily life today and in the Middle Ages

CS [2] ANG [2]

ESO.2 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

Dissection of the mammalian eye

Dissection of the mammalian eye

BG [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Feudal Social Structure

Feudal Social Structure

CS [1] ANG [1]

ESO.2 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Sports

Sports

EF [1] ANG [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Making quadratic function approachable

Making quadratic function approachable

ANG [1] MAT [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The Color

The Color

ANG [1] VISUA [1]

ESO.3 [2]

Relacions tròfiques en un escosistema

Relacions tròfiques en un escosistema

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Imatge, so i vídeo Projectes de centre Representacions i models

12345678910>>>

Pàgina 1 de 63

itineraris [79]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Ecologia

Ecologia

BG [2]

ESO.1 [2]

Integració de les llengües maternes a l'aula

Integració de les llengües maternes a l'aula

ANG [2] CAS [2] CAT [2]

ESO.1 [3] ESO.2 [3]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura

 Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de  CO2 i d’O2

Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de CO2 i d’O2

BIO [3] BG [1]

BTX.2 [3] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

I tu, et protegeixes del sol?

I tu, et protegeixes del sol?

BG [2] FQ [2]

ESO.3 [2] ESO.4 [2]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

Anàlisi d'un conflicte: La Guerra de Cuba

Anàlisi d'un conflicte: La Guerra de Cuba

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models

La industrialització i el naixement del moviment obrer a Catalunya.

La industrialització i el naixement del moviment obrer a Catalunya.

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Representacions i models

La volta al món en 8... edificis

La volta al món en 8... edificis

MAT [2]

ESO.2 [1] ESO.3 [1]

Eines TIC Material manipulable Resolució de problemes Taules i gràfics Treball en context

Introducció al món NANO

Introducció al món NANO

FQ [1] ANG [2] CAT [2] MAT [4] TEC [3] VISUA [1]

ESO.2 [7] ESO.3 [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Treball en context

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

12345678

Pàgina 1 de 8
Avís legal | © Generalitat de Catalunya