XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

cerca textual

  1. A 1r ESO [833]
  2. B 2n ESO [403]
  3. C 3r ESO [410]
  4. D 4t ESO [381]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 833
1r ESO
B 403
2n ESO
C 410
3r ESO
D 381
4t ESO

elements [1563]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Troianes, d'Eurípides (adaptació)

Troianes, d'Eurípides (adaptació)

GREC [4] CAT [1] CULTU [2]

BTX.1 [2] BTX.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura

We are sport experts!

We are sport experts!

EF [1] ANG [1]

ESO.1 [2]

Comunicació oral

La colla de Sabadell: estem envoltats de pocavergonyes

La colla de Sabadell: estem envoltats de pocavergonyes

CAT [3]

BTX.1 [2] ESO.4 [1]

Literatura

Rock’in (Versió Lluís de Peguera)

Rock’in (Versió Lluís de Peguera)

MÚSI [7] MUS [1]

ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Material manipulable

The Universe

The Universe

BG [1] ANG [1]

ESO.1 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Decoding World War II

Decoding World War II

CS [1] ANG [1] TEC [1]

ESO.4 [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Quan el coronavirus va canviar el món

Quan el coronavirus va canviar el món

ECO [1] CS [4]

MM [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Eines TIC Gestió d'informació Treball en context

Temps de lectura

Temps de lectura

CAT [4]

ESO.4 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Literatura

Keep calm and count with us

Keep calm and count with us

CS [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Genetic inheritance

Genetic inheritance

BG [1] ANG [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Who is who. Knowing Baroque Music.

Who is who. Knowing Baroque Music.

ANG [1] MÚSI [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Orieenting. Don't get lost and play badminton.

Orieenting. Don't get lost and play badminton.

EF [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Graffiti: art or vandalism

Graffiti: art or vandalism

EEC [1] ANG [1] EVIP [1]

ESO.4 [3]

Life in Ancient Egypt

Life in Ancient Egypt

ANG [3]

ESO.1 [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació

Nuestro pasaporte lector

Nuestro pasaporte lector

CAS [2] CAT [2]

ESO.1 [4]

Comunicació escrita Literatura

Converses literàries anacròniques

Converses literàries anacròniques

CAT [2]

BTX.1 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

What would be the equivalent to modern-day feudalism? / Daily life today and in the Middle Ages

What would be the equivalent to modern-day feudalism? / Daily life today and in the Middle Ages

CS [2] ANG [2]

ESO.2 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

Dissection of the mammalian eye

Dissection of the mammalian eye

BG [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Feudal Social Structure

Feudal Social Structure

CS [1] ANG [1]

ESO.2 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Sports

Sports

EF [1] ANG [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Making quadratic function approachable

Making quadratic function approachable

ANG [1] MAT [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The Color

The Color

ANG [1] VISUA [1]

ESO.3 [2]

Relacions tròfiques en un escosistema

Relacions tròfiques en un escosistema

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Imatge, so i vídeo Projectes de centre Representacions i models

Productors, consumidors i descomponedors

Productors, consumidors i descomponedors

BG [1]

ESO.1 [1]

Gestió d'informació Raonament i argumentació Representacions i models

Ferran el Catòlic i Catalunya

Ferran el Catòlic i Catalunya

CS [1]

ESO.3 [1]

Eines TIC Mapes i plànols

12345678910>>>

Pàgina 1 de 63

itineraris [79]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
45678

Pàgina 9/d-8340-9039-8397-8336-8329-8343-8342-8330-8333-8334-8338-8331 de 8
Avís legal | © Generalitat de Catalunya