XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

cerca textual

  1. A 1r ESO [833]
  2. B 2n ESO [403]
  3. C 3r ESO [410]
  4. D 4t ESO [381]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 833
1r ESO
B 403
2n ESO
C 410
3r ESO
D 381
4t ESO

elements [1563]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
El prisma triangular

El prisma triangular

MAT [2]

ESO.2 [1] ESO.3 [1]

Eines TIC Material manipulable Resolució de problemes Treball en context

Capsa Masu

Capsa Masu

MAT [2]

ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

El cub

El cub

MAT [2]

ESO.2 [1] ESO.3 [1]

Eines TIC Material manipulable Resolució de problemes Treball en context

L'ortoedre

L'ortoedre

MAT [2]

ESO.2 [1] ESO.3 [1]

Eines TIC Material manipulable Resolució de problemes Treball en context

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell avançat

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell avançat

TEC [2]

ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Maquetes i construccions Treball en context

Life in monasteries

Life in monasteries

CS [1] ANG [2]

ESO.2 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

La constel·lació d'Orió

La constel·lació d'Orió

MAT [6]

ESO.2 [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2]

Mapes i plànols Taules i gràfics

Els infinits salts de la granota

Els infinits salts de la granota

MAT [5]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

 Disseny, construcció i realitat virtual

Disseny, construcció i realitat virtual

DIBT [1] VISUA [1] EVIP [1]

BTX.2 [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Animacions i simulacions Indagació i recerca Mapes i plànols Representacions i models

L'orquestra

L'orquestra

MÚSI [4]

ESO.1 [2] ESO.2 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo

En Nano es posa la bata blanca

En Nano es posa la bata blanca

FQ [3] CAT [3] TEC [3]

ESO.2 [5] ESO.3 [4]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

En Nano observa les gotes de pluja

En Nano observa les gotes de pluja

FQ [2] CAT [3] MAT [2] TEC [2]

ESO.2 [5] ESO.3 [4]

Eines TIC Exercitació lingüística Experimentació Raonament i argumentació

Els viatges d'en Nano per l'escala

Els viatges d'en Nano per l'escala

FQ [2] ANG [3] MAT [2] TEC [2]

ESO.2 [4] ESO.3 [5]

Gestió d'informació Raonament i argumentació Representacions i models

Qui és i què fa en Nano? Describing and drawing our Nano

Qui és i què fa en Nano? Describing and drawing our Nano

VISUA [2] ANG [3] CAT [3] TEC [2] EVIP [2]

ESO.1 [1] ESO.2 [6] ESO.3 [5]

Comunicació escrita Eines TIC Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

En Nano té mal de cap

En Nano té mal de cap

MAT [4] TEC [2]

ESO.2 [3] ESO.3 [3]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

What is the most private and secure way to communicate nowadays if there is any?

What is the most private and secure way to communicate nowadays if there is any?

ANG [3]

ESO.3 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca

Aprendre estructures al parc de La Bastida

Aprendre estructures al parc de La Bastida

TEC [1]

ESO.3 [1]

Eines TIC Experimentació Sortides i treball de camp Treball en context

Un exemple d'ABP:

Un exemple d'ABP: "Càlcul sobre rodes"

MAT [1]

ESO.2 [1]

Mapes i plànols Raonament i argumentació Resolució de problemes Treball en context

APS Medicaments: quins, quan, com

APS Medicaments: quins, quan, com

BG [1]

ESO.3 [1]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

 Develop statistical study

Develop statistical study

ANG [2] MAT [1]

ESO.3 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Weather and climate: How they affect us

Weather and climate: How they affect us

BG [1] CS [1] ANG [2]

ESO.1 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Mapes i plànols

Test d'Oxford

Test d'Oxford

MAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Material manipulable Resolució de problemes

Warming-Up: Why do we need to warm up before doing some physical activity?

Warming-Up: Why do we need to warm up before doing some physical activity?

EF [1] ANG [3]

ESO.2 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Exercitació lingüística Raonament i argumentació Representacions i models

Our carbon footprints

Our carbon footprints

BG [2] ANG [2]

ESO.3 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Eines TIC Gestió d'informació Raonament i argumentació

Cardboard Furniture

Cardboard Furniture

ANG [1] TEC [1]

ESO.2 [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions

<<<567891011121314>>>

Pàgina 10 de 63

itineraris [79]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
45678

Pàgina 9/d-8340-8342-9039-8398-8335-8333-8397-8330-8331-8336 de 8
Avís legal | © Generalitat de Catalunya