XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

cerca textual

  1. A 1r ESO [833]
  2. B 2n ESO [402]
  3. C 3r ESO [414]
  4. D 4t ESO [385]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 833
1r ESO
B 402
2n ESO
C 414
3r ESO
D 385
4t ESO

elements [1566]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Converses literàries anacròniques

Converses literàries anacròniques

CAT [2]

BTX.1 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

What would be the equivalent to modern-day feudalism? / Daily life today and in the Middle Ages

What would be the equivalent to modern-day feudalism? / Daily life today and in the Middle Ages

CS [2] ANG [2]

ESO.2 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

Dissection of the mammalian eye

Dissection of the mammalian eye

BG [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Feudal Social Structure

Feudal Social Structure

CS [1] ANG [1]

ESO.2 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Sports

Sports

EF [1] ANG [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Making quadratic function approachable

Making quadratic function approachable

ANG [1] MAT [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The Color

The Color

ANG [1] VISUA [1]

ESO.3 [2]

Relacions tròfiques en un escosistema

Relacions tròfiques en un escosistema

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Imatge, so i vídeo Projectes de centre Representacions i models

Productors, consumidors i descomponedors

Productors, consumidors i descomponedors

BG [1]

ESO.1 [1]

Gestió d'informació Raonament i argumentació Representacions i models

Ferran el Catòlic i Catalunya

Ferran el Catòlic i Catalunya

CS [1]

ESO.3 [1]

Eines TIC Mapes i plànols

L'Edat Moderna en 24 diapositives

L'Edat Moderna en 24 diapositives

CS [1]

ESO.3 [1]

Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo

El Paleolític

El Paleolític

CS [1]

ESO.1 [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Taules i gràfics

El Neolític

El Neolític

CS [1]

ESO.1 [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Taules i gràfics

Decadència de l'Imperi Hispànic

Decadència de l'Imperi Hispànic

CS [1]

ESO.2 [1]

Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Taules i gràfics

Cap a les Índies ?

Cap a les Índies ?

CS [1]

ESO.2 [1]

Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Taules i gràfics

Exposición oral: Las redes sociales

Exposición oral: Las redes sociales

CAS [2]

ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística

Adaptacions dels animals a la temperatura

Adaptacions dels animals a la temperatura

BG [2] FQ [2]

ESO.1 [2] ESO.2 [2]

Eines TIC Fonts primàries

La societat romana

La societat romana

CS [1]

ESO.1 [1]

Gestió d'informació

Dissenya en 3D la teva aula i les del centre

Dissenya en 3D la teva aula i les del centre

TEC [1]

ESO.3 [1]

Eines TIC Mapes i plànols Maquetes i construccions

Dones en la ciència i l'enginyeria

Dones en la ciència i l'enginyeria

TEC [2]

ESO.2 [2]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre

Tècniques d'expressió gràfica

Tècniques d'expressió gràfica

TEC [1]

ESO.1 [1]

Maquetes i construccions Resolució de problemes Treball en context

Què és la tecnologia?

Què és la tecnologia?

TEC [1]

ESO.1 [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Resolució de problemes

Bluetooth

Bluetooth

TEC [1]

ESO.3 [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo

Fabrica la teva mascareta d'autoprotecció contra la COVID-19

Fabrica la teva mascareta d'autoprotecció contra la COVID-19

TEC [1]

ESO.1 [1]

Eines TIC Experimentació Maquetes i construccions Projectes de centre

Mecanismes de transmissió del moviment: teoria, exercicis i problemes.

Mecanismes de transmissió del moviment: teoria, exercicis i problemes.

TEC [1]

ESO.3 [1]

Resolució de problemes Sortides i treball de camp Treball en context

<<<234567891011>>>

Pàgina 2 de 63

itineraris [79]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
45678

Pàgina 9/d-8340-9039-8397-8336-8329-8345-8342-8337-8334-8347-8332-8348-8331 de 8
Avís legal | © Generalitat de Catalunya