XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

cerca textual

  1. A 1r ESO [833]
  2. B 2n ESO [402]
  3. C 3r ESO [414]
  4. D 4t ESO [384]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 833
1r ESO
B 402
2n ESO
C 414
3r ESO
D 384
4t ESO

elements [1566]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
El cafè per a tothom

El cafè per a tothom

CS [2]

ESO.4 [2]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Taules i gràfics

Discovering Shapes & The mysteries of Mesure

Discovering Shapes & The mysteries of Mesure

ANG [1] MAT [1]

ESO.1 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Human impact on ecosystems

Human impact on ecosystems

BG [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Biogenesis & Spontaneous generation

Biogenesis & Spontaneous generation

BG [1] ANG [1]

ESO.1 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Fem una ressenya a Google Maps

Fem una ressenya a Google Maps

ANG [1] CAS [1] CAT [1] FRAN [1]

ESO.3 [4]

Comunicació escrita Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

The 5 Kingdoms

The 5 Kingdoms

BG [1] ANG [1]

ESO.1 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Medieval art and architecture, forces

Medieval art and architecture, forces

FQ [1] CS [1] ANG [1] TEC [1]

ESO.2 [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Save water

Save water

ANG [1] TEC [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Els motors d'explosió, una solució o un problema?

Els motors d'explosió, una solució o un problema?

TEC [1]

ESO.3 [1]

Maquetes i construccions Material manipulable

Discovering the polyhedra

Discovering the polyhedra

ANG [1] MAT [1]

ESO.2 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

We have a big problem

We have a big problem

BG [1] CS [1] ANG [1]

ESO.1 [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Safe sex: a life choice

Safe sex: a life choice

BG [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Freak out

Freak out

CDH [1] ANG [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Contes a l'esprint

Contes a l'esprint

ANG [3] CAS [4] CAT [6]

ESO.1 [4] ESO.2 [5] ESO.3 [2] ESO.4 [2]

Jocs Literatura

I tu, abandones o comparteixes la llengua?

I tu, abandones o comparteixes la llengua?

CAT [7] FOL [1]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1] LLENG [1] TRANS [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Raonament i argumentació

Paraula i imatge

Paraula i imatge

ANG [2] CAS [2] CAT [3]

ESO.2 [7]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura Raonament i argumentació

Creant coneixement STEAM: Imants, motors i generadors

Creant coneixement STEAM: Imants, motors i generadors

TEC [1]

ESO.2 [1]

Experimentació Maquetes i construccions Resolució de problemes

Let's Write! (Redactem)

Let's Write! (Redactem)

ANG [2]

ESO.4 [2]

Comunicació escrita Exercitació lingüística

QÜESTIONEM LES FONTS FOTOGRÀFIQUES

QÜESTIONEM LES FONTS FOTOGRÀFIQUES

CS [1]

ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació

Fem de guies...

Fem de guies...

CS [1]

ESO.2 [1]

Eines TIC Fonts primàries Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Salvem les pintures murals romàniques!

Salvem les pintures murals romàniques!

HART [2] CS [2]

MM [2] ESO.2 [1] ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació

Park Güell, Tourists and Statistics

Park Güell, Tourists and Statistics

ANG [4] MAT [2]

EP.CS [3] ESO.1 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Taules i gràfics

How to stop filling the Earth with trash

How to stop filling the Earth with trash

EEC [1] ANG [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Taules i gràfics

Is the air we breathe healthy enough? Fossil fuels and their impact on the environment

Is the air we breathe healthy enough? Fossil fuels and their impact on the environment

ANG [1] TEC [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Arduino Bits

Arduino Bits

ANG [1] TEC [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

<<<3456789101112>>>

Pàgina 3 de 63

itineraris [79]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
45678

Pàgina 9/d-8340-9039-8397-8336-8329-8345-8342-8333-8330-8348-8341-8346 de 8
Avís legal | © Generalitat de Catalunya