XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

cerca textual

  1. A 1r ESO [836]
  2. B 2n ESO [406]
  3. C 3r ESO [418]
  4. D 4t ESO [390]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 836
1r ESO
B 406
2n ESO
C 418
3r ESO
D 390
4t ESO

elements [1573]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Paraula i imatge

Paraula i imatge

ANG [2] CAS [2] CAT [3]

ESO.2 [7]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura Raonament i argumentació

Creant coneixement STEAM: Imants, motors i generadors

Creant coneixement STEAM: Imants, motors i generadors

TEC [1]

ESO.2 [1]

Experimentació Maquetes i construccions Resolució de problemes

Let's Write! (Redactem)

Let's Write! (Redactem)

ANG [2]

ESO.4 [2]

Comunicació escrita Exercitació lingüística

QÜESTIONEM LES FONTS FOTOGRÀFIQUES

QÜESTIONEM LES FONTS FOTOGRÀFIQUES

CS [1]

ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació

Fem de guies...

Fem de guies...

CS [1]

ESO.2 [1]

Eines TIC Fonts primàries Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Salvem les pintures murals romàniques!

Salvem les pintures murals romàniques!

HART [2] CS [2]

MM [2] ESO.2 [1] ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació

Park Güell, Tourists and Statistics

Park Güell, Tourists and Statistics

ANG [4] MAT [2]

EP.CS [3] ESO.1 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Taules i gràfics

How to stop filling the Earth with trash

How to stop filling the Earth with trash

EEC [1] ANG [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Taules i gràfics

Is the air we breathe healthy enough? Fossil fuels and their impact on the environment

Is the air we breathe healthy enough? Fossil fuels and their impact on the environment

ANG [1] TEC [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Arduino Bits

Arduino Bits

ANG [1] TEC [1]

ESO.4 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Educar la mirada des del fotoperiodisme

Educar la mirada des del fotoperiodisme

CDH [1] EEC [1]

ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Imatge, so i vídeo

Leave a print of Pythagoras.

Leave a print of Pythagoras.

VISUA [1] ANG [1] MAT [1] EVIP [1]

ESO.1 [1] ESO.2 [3]

AICLE/CLIL/EMILE

How can we improve the healthy habits of our community?

How can we improve the healthy habits of our community?

ANG [2] EF [2] TEC [1]

BTX.1 [2] ESO.1 [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Colours

Colours

ANG [1] VISUA [1]

ESO.3 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The Ancient Egypt

The Ancient Egypt

CS [1] ANG [1]

ESO.2 [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Aprendo a navegar

Aprendo a navegar

CAS [2]

ESO.1 [2]

Eines TIC Imatge, so i vídeo

Health - Hàbits saludables

Health - Hàbits saludables

ANG [4]

ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística

Descrivim una imatge

Descrivim una imatge

CAT [2]

ESO.1 [2]

Comunicació oral Exercitació lingüística

Les plantes

Les plantes

BG [1] FRAN [2]

ESO.1 [2] ESO.2 [1]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació

All about my eggs

All about my eggs

BG [1]

ESO.1 [1]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Fonts primàries

Le climat, le changement climatique et les animaux

Le climat, le changement climatique et les animaux

BG [2] FRAN [1]

ESO.1 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC

La narració

La narració

ANG [2] CAS [1] CAT [2]

ESO.1 [5]

Comunicació escrita Exercitació lingüística Literatura

Frankenstein: una relfexión crítica sobre el futuro que nos espera

Frankenstein: una relfexión crítica sobre el futuro que nos espera

CAS [2] LUNI [1]

BTX.1 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Literatura

Benvolgut director

Benvolgut director

CAT [2]

BTX.1 [1] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Exercitació lingüística Raonament i argumentació

Let's sell local products abroad

Let's sell local products abroad

ANG [3]

ESO.3 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Experimentació Projectes de centre

<<<45678910111213>>>

Pàgina 4 de 63

itineraris [80]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Llegeixo quan actuo: el joc de la comparació entre gèneres artístics

Llegeixo quan actuo: el joc de la comparació entre gèneres artístics

CAT [4]

ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Literatura

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Ecologia

Ecologia

BG [2]

ESO.1 [2]

Integració de les llengües maternes a l'aula

Integració de les llengües maternes a l'aula

ANG [2] CAS [2] CAT [2]

ESO.1 [3] ESO.2 [3]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura

 Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de  CO2 i d’O2

Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de CO2 i d’O2

BIO [3] BG [1]

BTX.2 [3] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

I tu, et protegeixes del sol?

I tu, et protegeixes del sol?

BG [2] FQ [2]

ESO.3 [2] ESO.4 [2]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

Anàlisi d'un conflicte: La Guerra de Cuba

Anàlisi d'un conflicte: La Guerra de Cuba

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models

La industrialització i el naixement del moviment obrer a Catalunya.

La industrialització i el naixement del moviment obrer a Catalunya.

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Representacions i models

La volta al món en 8... edificis

La volta al món en 8... edificis

MAT [2]

ESO.2 [1] ESO.3 [1]

Eines TIC Material manipulable Resolució de problemes Taules i gràfics Treball en context

Introducció al món NANO

Introducció al món NANO

FQ [1] ANG [2] CAT [2] MAT [4] TEC [3] VISUA [1]

ESO.2 [7] ESO.3 [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Treball en context

12345678

Pàgina 1 de 8
Avís legal | © Generalitat de Catalunya