XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

cerca textual

  1. A 1r ESO [833]
  2. B 2n ESO [403]
  3. C 3r ESO [410]
  4. D 4t ESO [381]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 833
1r ESO
B 403
2n ESO
C 410
3r ESO
D 381
4t ESO

elements [1563]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Quina és la millor manera de viatjar?

Quina és la millor manera de viatjar?

FQ [1]

ESO.4 [1]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Resolució de problemes Taules i gràfics

Barcelona, ciutat bombardejada

Barcelona, ciutat bombardejada

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca

La Guerra Civil Catalana (1462-1472)

La Guerra Civil Catalana (1462-1472)

CS [1]

ESO.2 [1]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo

Podem posar de manifest els efectes de la llum UV en els éssers vius?

Podem posar de manifest els efectes de la llum UV en els éssers vius?

BG [2]

ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com funciona l’ull?

Com funciona l’ull?

BG [1]

ESO.3 [1]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable

Dissecció d’un ull de bou o de be

Dissecció d’un ull de bou o de be

BG [1]

ESO.3 [1]

Experimentació Indagació i recerca

A què són deguts els problemes de visió més habituals?

A què són deguts els problemes de visió més habituals?

BG [1] FQ [1]

ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca

Per què els humans tenim tants colors diferents de pell? Simulació de l’acció de la selecció natural sobre el color de la pell humana

Per què els humans tenim tants colors diferents de pell? Simulació de l’acció de la selecció natural sobre el color de la pell humana

BIO [1] BG [3]

BTX.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [2]

Animacions i simulacions Material manipulable

Investigació del comportament de les “perles solars o fotocromàtiques” amb diferents tipus de llum

Investigació del comportament de les “perles solars o fotocromàtiques” amb diferents tipus de llum

FQ [3]

ESO.3 [2] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca

Contextaxon: claus dicotòmiques i classificació taxonòmica en cinc regnes

Contextaxon: claus dicotòmiques i classificació taxonòmica en cinc regnes

BG [2]

ESO.1 [2]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Material manipulable Resolució de problemes

L’HORT ESCOLAR. Disseny, construcció i experimentació científica d’un hort escolar

L’HORT ESCOLAR. Disseny, construcció i experimentació científica d’un hort escolar

BG [3] MAT [3] TEC [4] FQ [1]

ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [2] ESO.4 [3]

Eines TIC Experimentació Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

La mesura

La mesura

BG [1] MAT [2] FQ [1]

ESO.1 [2] ESO.2 [2]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Cyborg

Cyborg

TEC [1] BG [1]

ESO.2 [1] ESO.3 [1]

Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes Treball en context

Un pastís d’aniversari

Un pastís d’aniversari

BG [1]

ESO.1 [1]

Resolució de problemes

Fem un bloc...

Fem un bloc...

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral

Què en sabem?

Què en sabem?

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral

El monstre de l’Ebre

El monstre de l’Ebre

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca

Un article de diari

Un article de diari

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca

El mar, un ecosistema immens

El mar, un ecosistema immens

BG [2]

ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Representacions i models

Els 5 Regnes. Treballar a la xarxa

Els 5 Regnes. Treballar a la xarxa

BG [1]

ESO.1 [1]

Jocs

Mascle o femella? dibuixar per aprendre ciències

Mascle o femella? dibuixar per aprendre ciències

BG [1]

ESO.1 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models

El llevat, es relaciona? En què consisteix la funció de relació?

El llevat, es relaciona? En què consisteix la funció de relació?

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

La sal i les sals

La sal i les sals

FQ [1]

ESO.3 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral

Un nom a cada substància

Un nom a cada substància

FQ [1]

ESO.3 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral

Avui toca verdura….

Avui toca verdura….

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Resolució de problemes

<<<567891011121314>>>

Pàgina 5 de 63

itineraris [79]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
45678

Pàgina 9/d-8340-9039-8331-8332-8333-8397-8347-8343-8345-8334-8341-8346-8330 de 8
Avís legal | © Generalitat de Catalunya