XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural

cerca textual

  1. A Continguts comuns [20]
  2. B Iniciació a l'activitat científica [46]
  3. C El món dels éssers vius [43]
  4. D Entorn, tecnologia i societat [52]
  5. E Les persones i la salut [29]
  6. F Matèria i energia [52]
  7. G Canvis i continuïtats en el temps [19]
  8. H L’entorn i la seva conservació [45]
  9. I Les persones i la cultura [19]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 20
Continguts comuns
B 46
Iniciació a l'activitat científica
C 43
El món dels éssers vius
D 52
Entorn, tecnologia i societat
E 29
Les persones i la salut
F 52
Matèria i energia
G 19
Canvis i continuïtats en el temps
H 45
L’entorn i la seva conservació
I 19
Les persones i la cultura

elements [169]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [4]

EP.CI [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Representacions i models

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

MEDI [1] BG [1]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Material manipulable

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Taules i gràfics

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

MEDI [1] CAT [2] ART [1]

EP.CS [4]

Indagació i recerca Projectes de centre

Espais sostenibles: piscines del futur

Espais sostenibles: piscines del futur

MEDI [1] MAT [2] ART [1]

EP.CS [4]

Eines TIC Maquetes i construccions

Aclimatem l’aula!

Aclimatem l’aula!

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Treball en context

ESTEM COM UN LLUM

ESTEM COM UN LLUM

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Material manipulable

Cartes  a una nena refugiada.

Cartes a una nena refugiada.

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Raonament i argumentació Treball en context

The invisibles

The invisibles

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Fonts primàries Gestió d'informació

Cursa d’avions de paper

Cursa d’avions de paper

MEDI [1] ANG [1] CAT [1] MAT [1]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Indagació i recerca Raonament i argumentació

As Sound as a Bell

As Sound as a Bell

MEDI [2] ANG [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Experimentació Raonament i argumentació Taules i gràfics

Let's be tourist guides!

Let's be tourist guides!

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Mapes i plànols

The solar system and its planets

The solar system and its planets

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

Art History for children.  Impressionism: Zurbaran and Monet

Art History for children. Impressionism: Zurbaran and Monet

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

MEDI [2]

EP.CS [2]

Maquetes i construccions Treball en context

Coneix el Delta del Llobregat

Coneix el Delta del Llobregat

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Gestió d'informació

Diverse Galaxies

Diverse Galaxies

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Exercitació lingüística

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT  PROGRAMAT

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT PROGRAMAT

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

1234567

Pàgina 2 de 7

itineraris [4]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya