XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural

cerca textual

  1. A Continguts comuns [20]
  2. B Iniciació a l'activitat científica [46]
  3. C El món dels éssers vius [43]
  4. D Entorn, tecnologia i societat [52]
  5. E Les persones i la salut [29]
  6. F Matèria i energia [52]
  7. G Canvis i continuïtats en el temps [19]
  8. H L’entorn i la seva conservació [45]
  9. I Les persones i la cultura [19]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 20
Continguts comuns
B 46
Iniciació a l'activitat científica
C 43
El món dels éssers vius
D 52
Entorn, tecnologia i societat
E 29
Les persones i la salut
F 52
Matèria i energia
G 19
Canvis i continuïtats en el temps
H 45
L’entorn i la seva conservació
I 19
Les persones i la cultura

elements [169]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Stop Overfishing!

Stop Overfishing!

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Patum

Patum

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

Cells through the microscope

Cells through the microscope

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Gestió d'informació

Què són les floridures?

Què són les floridures?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Els forats del pa

Els forats del pa

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [5]

EP.CS [5]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Invents elèctrics

Invents elèctrics

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Jocs Maquetes i construccions Raonament i argumentació Resolució de problemes

Un món sorprenent

Un món sorprenent

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo

"El sistema solar a les teves mans (amb realitat augmentada)

MEDI [2]

EP.CS [2]

Animacions i simulacions Eines TIC Maquetes i construccions Representacions i models

Som enginyers! Fem avions de paper!

Som enginyers! Fem avions de paper!

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Els murs, les fronteres i els conflictes.

Els murs, les fronteres i els conflictes.

MEDI [1]

EP.CS [1]

Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Quin sòl per a les tomaqueres?

Quin sòl per a les tomaqueres?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable

El misteri de les boletes negres

El misteri de les boletes negres

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

Qui forada els planetes?

Qui forada els planetes?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

La Cocollona, un ésser de Girona

La Cocollona, un ésser de Girona

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Material manipulable Sortides i treball de camp

Platja llarga, ecosistema dunar

Platja llarga, ecosistema dunar

MEDI [3]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

1234567

Pàgina 3 de 7

itineraris [4]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya