XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural

cerca textual

  1. A Continguts comuns [20]
  2. B Iniciació a l'activitat científica [46]
  3. C El món dels éssers vius [43]
  4. D Entorn, tecnologia i societat [52]
  5. E Les persones i la salut [29]
  6. F Matèria i energia [52]
  7. G Canvis i continuïtats en el temps [19]
  8. H L’entorn i la seva conservació [45]
  9. I Les persones i la cultura [19]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 20
Continguts comuns
B 46
Iniciació a l'activitat científica
C 43
El món dels éssers vius
D 52
Entorn, tecnologia i societat
E 29
Les persones i la salut
F 52
Matèria i energia
G 19
Canvis i continuïtats en el temps
H 45
L’entorn i la seva conservació
I 19
Les persones i la cultura

elements [169]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
For a Healthy Life

For a Healthy Life

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Mescles homogènies i heterogènies: separació

Mescles homogènies i heterogènies: separació

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Com és que caminen per sobre l’aigua?

Com és que caminen per sobre l’aigua?

MEDI [5]

EP.CM [3] EP.CS [2]

Exercitació lingüística Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

MEDI [4]

EP.CM [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Sortides i treball de camp

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [3] EP.CS [7]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Com ho fan els coloms per volar?

Com ho fan els coloms per volar?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Minerals al supermercat

Minerals al supermercat

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Material manipulable

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

MEDI [10]

EP.CI [4] EP.CM [3] EP.CS [3]

Material manipulable Projectes de centre Sortides i treball de camp

Un pèndol ple d’art

Un pèndol ple d’art

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Hem fet un circuit elèctric!

Hem fet un circuit elèctric!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

MEDI [11]

EP.CM [5] EP.CS [6]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Com podem saber la història d’una roca?

Com podem saber la història d’una roca?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Fonts primàries Mapes i plànols Taules i gràfics Treball en context

Llum: reflexió i refracció

Llum: reflexió i refracció

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

Egagròpiles

Egagròpiles

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Refrigeració sostenible

Refrigeració sostenible

MEDI [4]

EP.CS [4]

Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Resolució de problemes

Les sortides, una activitat per aprendre

Les sortides, una activitat per aprendre

MEDI [3]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

A  l’estiu molts boscos catalans es cremen. Podem fer alguna cosa per evitar els incendis?

A l’estiu molts boscos catalans es cremen. Podem fer alguna cosa per evitar els incendis?

MEDI [4] CAT [3]

EP.CS [7]

Jocs Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Living and Moving around the World

Living and Moving around the World

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Dragons

Dragons

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Construcció de circuits elèctrics

Construcció de circuits elèctrics

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Material manipulable

The Industrial Revolution

The Industrial Revolution

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Where are you from? A country report

Where are you from? A country report

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

1234567

Pàgina 5 de 7

itineraris [4]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya