XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior

cerca textual

  1. A Àmbit artístic [51]
  2. B Coneixement del medi natural, social i cultural [187]
  3. C Educació en valors [3]
  4. D Educació física [8]
  5. E Llengua catalana i literatura [43]
  6. F Llengua castellana i literatura [8]
  7. GLlengua aranesa i literatura [0]
  8. H Llengua anglesa [175]
  9. I Llengua francesa [8]
  10. J Matemàtiques [97]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 51
Àmbit artístic
B 187
Coneixement del medi natural, social i cultural
C 3
Educació en valors
D 8
Educació física
E 43
Llengua catalana i literatura
F 8
Llengua castellana i literatura
G
Llengua aranesa i literatura
H 175
Llengua anglesa
I 8
Llengua francesa
J 97
Matemàtiques

elements [399]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Learning together

Learning together

ANG [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC

El nom i els seus complements

El nom i els seus complements

CAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Exercitació lingüística Raonament i argumentació

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [4]

EP.CI [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Representacions i models

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

MEDI [1] BG [1]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Material manipulable

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita ODS Comunicació oral Indagació i recerca Taules i gràfics

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

MEDI [1] CAT [2] ART [1]

EP.CS [4]

Indagació i recerca Projectes de centre

La màquina que aprèn

La màquina que aprèn

MAT [5]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Material manipulable Resolució de problemes

Espais sostenibles: piscines del futur

Espais sostenibles: piscines del futur

MEDI [1] MAT [2] ART [1]

EP.CS [4]

ODS Eines TIC Maquetes i construccions

Aclimatem l’aula!

Aclimatem l’aula!

MEDI [3]

EP.CS [3]

ODS Experimentació Indagació i recerca Treball en context

Big band bots: els robots a l'aula de música

Big band bots: els robots a l'aula de música

ART [2]

EP.CM [1] EP.CS [1]

Experimentació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

ESTEM COM UN LLUM

ESTEM COM UN LLUM

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Material manipulable

Cartes  a una nena refugiada.

Cartes a una nena refugiada.

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

Comunicació escrita ODS Raonament i argumentació Treball en context

The invisibles

The invisibles

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE ODS Fonts primàries Gestió d'informació

Cursa d’avions de paper

Cursa d’avions de paper

MEDI [1] ANG [1] CAT [1] MAT [1]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Indagació i recerca Raonament i argumentació

As Sound as a Bell

As Sound as a Bell

MEDI [2] ANG [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Experimentació Raonament i argumentació Taules i gràfics

Let's be tourist guides!

Let's be tourist guides!

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Mapes i plànols

Creacions amb SKETCHUP

Creacions amb SKETCHUP

MAT [1]

EP.CS [1]

We are Jazz

We are Jazz

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació

The solar system and its planets

The solar system and its planets

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació

<<<45678910111213>>>

Pàgina 4 de 16

itineraris [13]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Saber parlar: treballem la llengua oral formal a l'aula

Saber parlar: treballem la llengua oral formal a l'aula

CAT [4]

EI.3-6 [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral

Projecte Implica't+

Projecte Implica't+

CTMA [2] COM [3] ENT [1] MEDI [3] EDUCA [3] BG [2] CDH [1] EEC [1] IC [1] SSC [1] PROJ [1]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] EI.3-6 [4] EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2] FAMÍ [2] TRANS [1]

ODS Eines TIC Indagació i recerca Jocs Projectes de centre

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

12

Pàgina 1/d-8348 de 2
Avís legal | © Departament d'Educació