XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior

cerca textual

  1. A Àmbit artístic [47]
  2. B Coneixement del medi natural, social i cultural [173]
  3. C Educació en valors [1]
  4. D Educació física [7]
  5. E Llengua anglesa [164]
  6. FLlengua aranesa i literatura [0]
  7. G Llengua castellana i literatura [6]
  8. H Llengua catalana i literatura [41]
  9. I Llengua francesa [8]
  10. J Matemàtiques [93]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 47
Àmbit artístic
B 173
Coneixement del medi natural, social i cultural
C 1
Educació en valors
D 7
Educació física
E 164
Llengua anglesa
F
Llengua aranesa i literatura
G 6
Llengua castellana i literatura
H 41
Llengua catalana i literatura
I 8
Llengua francesa
J 93
Matemàtiques

elements [377]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Som enginyers! Fem avions de paper!

Som enginyers! Fem avions de paper!

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Un

Un "Pedra, paper, tisores" diferent

MAT [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Jocs Resolució de problemes

Satanàs no té nas

Satanàs no té nas

CAT [9] ART [2] MÚSI [4]

EP.CS [5] ESO.1 [2] ESO.2 [8]

Comunicació oral Literatura

Els murs, les fronteres i els conflictes.

Els murs, les fronteres i els conflictes.

MEDI [1]

EP.CS [1]

Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Treball melòdic amb el programari Musescore

Treball melòdic amb el programari Musescore

ART [1] MÚSI [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

Aprendre figures rítmiques amb Hydrogen

Aprendre figures rítmiques amb Hydrogen

ART [1] MÚSI [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo

Gimcana matemàtica al pati

Gimcana matemàtica al pati

MAT [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Mapes i plànols Material manipulable Resolució de problemes Treball en context

Polígons regulars de paper

Polígons regulars de paper

MAT [5]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Representacions i models

Quin sòl per a les tomaqueres?

Quin sòl per a les tomaqueres?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable

El misteri de les boletes negres

El misteri de les boletes negres

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

Crea la teva pel·lícula!

Crea la teva pel·lícula!

CAT [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

Qui forada els planetes?

Qui forada els planetes?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

La Cocollona, un ésser de Girona

La Cocollona, un ésser de Girona

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Material manipulable Sortides i treball de camp

Platja llarga, ecosistema dunar

Platja llarga, ecosistema dunar

MEDI [3]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Els ocells del pati

Els ocells del pati

MEDI [2]

EP.CS [2]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Famous people

Famous people

ANG [3]

EP.CM [2] EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC

Com actuen les forces?

Com actuen les forces?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

<<<567891011121314>>>

Pàgina 5 de 16

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/d-8348-8397 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya