XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior

cerca textual

  1. A Àmbit artístic [51]
  2. B Coneixement del medi natural, social i cultural [186]
  3. C Educació en valors [3]
  4. D Educació física [8]
  5. E Llengua catalana i literatura [42]
  6. F Llengua castellana i literatura [8]
  7. GLlengua aranesa i literatura [0]
  8. H Llengua anglesa [172]
  9. I Llengua francesa [8]
  10. J Matemàtiques [97]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 51
Àmbit artístic
B 186
Coneixement del medi natural, social i cultural
C 3
Educació en valors
D 8
Educació física
E 42
Llengua catalana i literatura
F 8
Llengua castellana i literatura
G
Llengua aranesa i literatura
H 172
Llengua anglesa
I 8
Llengua francesa
J 97
Matemàtiques

elements [396]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Un

Un "Pedra, paper, tisores" diferent

MAT [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Jocs Resolució de problemes

Satanàs no té nas

Satanàs no té nas

CAT [9] ART [2] MÚSI [4]

EP.CS [5] ESO.1 [2] ESO.2 [8]

Comunicació oral Literatura

Els murs, les fronteres i els conflictes.

Els murs, les fronteres i els conflictes.

MEDI [1]

EP.CS [1]

ODS Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Treball melòdic amb el programari Musescore

Treball melòdic amb el programari Musescore

ART [1] MÚSI [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

Aprendre figures rítmiques amb Hydrogen

Aprendre figures rítmiques amb Hydrogen

ART [1] MÚSI [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo

Gimcana matemàtica al pati

Gimcana matemàtica al pati

MAT [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Mapes i plànols Material manipulable Resolució de problemes Treball en context

Polígons regulars de paper

Polígons regulars de paper

MAT [5]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Representacions i models

Quin sòl per a les tomaqueres?

Quin sòl per a les tomaqueres?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable

El misteri de les boletes negres

El misteri de les boletes negres

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [2]

EP.CS [2]

ODS Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

Crea la teva pel·lícula!

Crea la teva pel·lícula!

CAT [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [4]

EP.CS [4]

ODS Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

Qui forada els planetes?

Qui forada els planetes?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

La Cocollona, un ésser de Girona

La Cocollona, un ésser de Girona

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Material manipulable Sortides i treball de camp

Platja llarga, ecosistema dunar

Platja llarga, ecosistema dunar

MEDI [3]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Els ocells del pati

Els ocells del pati

MEDI [2]

EP.CS [2]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Famous people

Famous people

ANG [3]

EP.CM [2] EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC

Com actuen les forces?

Com actuen les forces?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

Algunes propietats saludables del quefir

Algunes propietats saludables del quefir

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca

De què està format un grànul de quefir?

De què està format un grànul de quefir?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

12345678910>>>

Pàgina 6 de 16

itineraris [12]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Projecte Implica't+

Projecte Implica't+

CTMA [2] COM [3] ENT [1] MEDI [3] EDUCA [3] BG [2] CDH [1] EEC [1] IC [1] SSC [1] PROJ [1]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] EI.3-6 [4] EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2] FAMÍ [2] TRANS [1]

ODS Eines TIC Indagació i recerca Jocs Projectes de centre

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

12

Pàgina 1/d-8398-8339-8345-8341-8346-8342 de 2
Avís legal | © Departament d'Educació