XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior

cerca textual

  1. A Àmbit artístic [51]
  2. B Coneixement del medi natural, social i cultural [187]
  3. C Educació en valors [4]
  4. D Educació física [9]
  5. E Llengua catalana i literatura [43]
  6. F Llengua castellana i literatura [8]
  7. GLlengua aranesa i literatura [0]
  8. H Llengua anglesa [175]
  9. I Llengua francesa [8]
  10. J Matemàtiques [97]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 51
Àmbit artístic
B 187
Coneixement del medi natural, social i cultural
C 4
Educació en valors
D 9
Educació física
E 43
Llengua catalana i literatura
F 8
Llengua castellana i literatura
G
Llengua aranesa i literatura
H 175
Llengua anglesa
I 8
Llengua francesa
J 97
Matemàtiques

elements [400]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

MEDI [2] CS [1]

EP.CS [2] ESO.4 [1]

Fonts primàries Raonament i argumentació

All About Me

All About Me

ANG [3]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

Un molí de mar, tant lluny de l’aigua?

Un molí de mar, tant lluny de l’aigua?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

My Parents Favourite Music

My Parents Favourite Music

ANG [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística

Quants cubs formen la torre?

Quants cubs formen la torre?

MAT [8]

EP.CS [2] ESO.1 [2] ESO.2 [2] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Material manipulable

Els minerals. Fem un curt!

Els minerals. Fem un curt!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Se senten sons a la Lluna?

Se senten sons a la Lluna?

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Per què el cel és blau?

Per què el cel és blau?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Podríem  viure sense tecnologia?

Podríem viure sense tecnologia?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp

Per què es mouen les plantes?

Per què es mouen les plantes?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació

Els arbres de les Corts i més

Els arbres de les Corts i més

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

Som part de la història

Som part de la història

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Treball en context

For a Healthy Life

For a Healthy Life

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

A l'ombra dels haikús

A l'ombra dels haikús

CAT [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Literatura

Mescles homogènies i heterogènies: separació

Mescles homogènies i heterogènies: separació

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Com és que caminen per sobre l’aigua?

Com és que caminen per sobre l’aigua?

MEDI [5]

EP.CM [3] EP.CS [2]

Exercitació lingüística Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

MEDI [4]

EP.CM [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Sortides i treball de camp

Augment de la producció

Augment de la producció

MAT [2] TEC [1]

EP.CS [2] ESO.3 [1]

Eines TIC

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [3] EP.CS [7]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Com ho fan els coloms per volar?

Com ho fan els coloms per volar?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Minerals al supermercat

Minerals al supermercat

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Material manipulable

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

MEDI [10]

EP.CI [4] EP.CM [3] EP.CS [3]

Material manipulable Projectes de centre Sortides i treball de camp

Caben 18 trilions de granets de blat al camió del Marc?

Caben 18 trilions de granets de blat al camió del Marc?

MAT [1]

EP.CS [1]

Resolució de problemes Treball en context

<<<3456789101112>>>

Pàgina 8 de 16

itineraris [13]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Saber parlar: treballem la llengua oral formal a l'aula

Saber parlar: treballem la llengua oral formal a l'aula

CAT [4]

EI.3-6 [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Comunicació oral

Projecte Implica't+

Projecte Implica't+

CTMA [2] COM [3] ENT [1] MEDI [3] EDUCA [3] BG [2] CDH [1] EEC [1] IC [1] SSC [1] PROJ [1]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] EI.3-6 [4] EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2] FAMÍ [2] TRANS [1]

ODS Eines TIC Indagació i recerca Jocs Projectes de centre

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

12

Pàgina 1 de 2
Avís legal | © Departament d'Educació