XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Inicial

cerca textual

  1. A Àmbit artístic [9]
  2. B Coneixement del medi natural, social i cultural [59]
  3. C Educació en valors [2]
  4. DEducació física [0]
  5. E Llengua catalana i literatura [16]
  6. F Llengua castellana i literatura [2]
  7. GLlengua aranesa i literatura [0]
  8. H Llengua anglesa [18]
  9. ILlengua francesa [0]
  10. J Matemàtiques [78]
Afegeix descriptor
VISUALITZA
I AFINA

cerca visual Tweet

A 9
Àmbit artístic
B 59
Coneixement del medi natural, social i cultural
C 2
Educació en valors
D
Educació física
E 16
Llengua catalana i literatura
F 2
Llengua castellana i literatura
G
Llengua aranesa i literatura
H 18
Llengua anglesa
I
Llengua francesa
J 78
Matemàtiques

elements [157]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Benvinguts a la nostra Terra

Benvinguts a la nostra Terra

ENT [1] MEDI [1] EDUCA [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

ODS Jocs Projectes de centre Raonament i argumentació

Let's enjoy Gaudí in a responsible way!

Let's enjoy Gaudí in a responsible way!

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Express ART us!(1)

Express ART us!(1)

ANG [1] ART [1]

EP.CI [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let's enjoy Gaudí in a responsible way

Let's enjoy Gaudí in a responsible way

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Tàpies inspires us

Tàpies inspires us

ANG [1] ART [1]

EP.CI [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The very hungry caterpillar

The very hungry caterpillar

COM [1] ANG [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura

My Beloved Vegetable Garden

My Beloved Vegetable Garden

MEDI [1] ANG [1]

EP.CI [2]

AICLE/CLIL/EMILE Projectes de centre

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [4]

EP.CI [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions

L’oca amb beebots

L’oca amb beebots

MEDI [1]

EP.CI [1]

Eines TIC Exercitació lingüística Jocs Maquetes i construccions

Vine a donar sang!

Vine a donar sang!

MEDI [4]

EP.CI [4]

ODS Gestió d'informació Treball en context

Tots vivim igual?

Tots vivim igual?

MEDI [4]

EP.CI [2] EP.CM [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

M’agrada la família que m’ha tocat?

M’agrada la família que m’ha tocat?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Comunicació escrita ODS Indagació i recerca Treball en context

Què vol dir ser refugiat i refugiada?

Què vol dir ser refugiat i refugiada?

MEDI [1]

EP.CI [1]

ODS Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

Per què  hem d'escoltar els nostres avis i àvies? De l'escola a la fàbrica

Per què hem d'escoltar els nostres avis i àvies? De l'escola a la fàbrica

MEDI [2]

EP.CI [2]

Comunicació oral Fonts primàries Indagació i recerca

Construïm la maqueta del nostre pati

Construïm la maqueta del nostre pati

COM [2] ENT [3] MEDI [1]

EI.3-6 [5] EP.CI [1]

ODS Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

MEDI [2]

EP.CI [2]

Eines TIC Mapes i plànols

Observem: els grills

Observem: els grills

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Breathe in, breathe out

Breathe in, breathe out

MEDI [2] ANG [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Gestió d'informació

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Gaudim de les aventures del Follet Oriol mentre descobrim els contes

Gaudim de les aventures del Follet Oriol mentre descobrim els contes

CAT [1] ART [1]

EP.CI [2]

Comunicació escrita Comunicació oral

Tot canvia?

Tot canvia?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Aigua cercada, riquesa trobada

Aigua cercada, riquesa trobada

MEDI [2]

EP.CI [2]

Comunicació oral Experimentació Jocs Mapes i plànols Raonament i argumentació

Mistery box: Construïm el nostre niu.

Mistery box: Construïm el nostre niu.

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Treball en context

L'Editorial

L'Editorial

CAT [3]

EP.CI [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació

1234567

Pàgina 1 de 7

itineraris [8]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Projecte Implica't+

Projecte Implica't+

CTMA [2] COM [3] ENT [1] MEDI [3] EDUCA [3] BG [2] CDH [1] EEC [1] IC [1] SSC [1] PROJ [1]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] EI.3-6 [4] EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2] FAMÍ [2] TRANS [1]

ODS Eines TIC Indagació i recerca Jocs Projectes de centre

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

Avís legal | © Departament d'Educació