XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Infantil Cicle 3-6 Descoberta d'un mateix i dels altres

afina la cerca

Eixos de capacitats

  •  Conviure i habitar el món
  •  Descobrir i tenir iniciativa
  •  Pensar i comunicar
  •  Ser i actuar amb més autonomia
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Comunicació i llenguatges
  •  Descoberta d'un mateix i dels altres
  •  Descoberta de l'entorn
x Indagació i recerca x Gestió d'informació
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [0]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Fem mates amb el coronavirus

Fem mates amb el coronavirus

COM [1] UMA [1] ENT [1]

EI.3-6 [3]

ODS Eines TIC Jocs Projectes de centre Resolució de problemes

El teatre de les persones

El teatre de les persones

UMA [2]

EI.3-6 [2]

ODS Projectes de centre

Winter, the little snowman

Winter, the little snowman

COM [1] UMA [1]

EI.3-6 [2]

Comunicació oral Literatura

RETRATS LLUMINOSOS

RETRATS LLUMINOSOS

UMA [1]

EI.3-6 [1]

Comunicació oral Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Representacions i models

EL MEU PAISATGE

EL MEU PAISATGE

UMA [1]

EI.3-6 [1]

ODS Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Representacions i models

Descobrim cossos geomètrics, l'esfera i el prisma

Descobrim cossos geomètrics, l'esfera i el prisma

COM [3] UMA [1] ENT [3]

EI.3-6 [7]

Experimentació Raonament i argumentació Representacions i models

Material inespecífic

Material inespecífic

COM [2] UMA [2] ENT [2]

EI.0-3 [3] EI.3-6 [3]

Experimentació Jocs Material manipulable Resolució de problemes

Desplaçaments en l'espai

Desplaçaments en l'espai

COM [3] UMA [2] ENT [3]

EI.0-3 [3] EI.3-6 [5]

Indagació i recerca Jocs Material manipulable Resolució de problemes

No totes les princeses són fines ni tots els cavallers cacen dracs!

No totes les princeses són fines ni tots els cavallers cacen dracs!

UMA [3] ENT [1]

EI.3-6 [4]

ODS Comunicació oral Literatura Raonament i argumentació Treball en context

De COM  ENS  MESUREM?  al  SISTEMA  SOLAR

De COM ENS MESUREM? al SISTEMA SOLAR

COM [2] UMA [2] ENT [3]

EI.3-6 [7]

Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Treball en context

Com és que hi ha un dofí fora de l’aigua?

Com és que hi ha un dofí fora de l’aigua?

COM [1] UMA [1] ENT [2]

EI.3-6 [4]

ODS Comunicació oral Experimentació Projectes de centre Treball en context

La Rinxols d’Or i els tres ossos

La Rinxols d’Or i els tres ossos

COM [1] UMA [2] ENT [3]

EI.3-6 [6]

Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Bombolles de sabó

Bombolles de sabó

COM [1] UMA [2] ENT [2]

EI.3-6 [5]

Experimentació Jocs Material manipulable Raonament i argumentació

Què és un arxiu?

Què és un arxiu?

COM [1] UMA [1] ENT [1]

EI.3-6 [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Per què hi ha caragolines al nostre pati?

Per què hi ha caragolines al nostre pati?

UMA [1] ENT [2]

EI.3-6 [3]

Experimentació Sortides i treball de camp Treball en context

Té color l’aigua?

Té color l’aigua?

UMA [1] ENT [2]

EI.3-6 [3]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable

Els sons de l’aigua

Els sons de l’aigua

UMA [1] ENT [2]

EI.3-6 [3]

Raonament i argumentació

Com es posen les ametlles dins una rajola de xocolata?

Com es posen les ametlles dins una rajola de xocolata?

UMA [1] ENT [3]

EI.3-6 [4]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Resolució de problemes

La llum

La llum

COM [2] UMA [1] ENT [2]

EI.3-6 [5]

Experimentació Indagació i recerca Jocs Material manipulable

El cos humà. Creixem per què els macarrons que mengem se’ns posen un a sobre de l’altre?

El cos humà. Creixem per què els macarrons que mengem se’ns posen un a sobre de l’altre?

COM [1] UMA [1] ENT [2]

EI.3-6 [4]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models

El treball per projectes

El treball per projectes

COM [1] UMA [1]

EI.3-6 [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Raves a l’hort

Raves a l’hort

COM [1] UMA [1] ENT [3]

EI.3-6 [5]

Experimentació Maquetes i construccions Representacions i models Sortides i treball de camp Treball en context

Rampes

Rampes

COM [1] UMA [1] ENT [3]

EI.3-6 [5]

Comunicació oral Experimentació Jocs Material manipulable

Ha nevat al Canigó!

Ha nevat al Canigó!

COM [2] UMA [1] ENT [3]

EI.3-6 [6]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable Sortides i treball de camp

La llet també pinta!

La llet també pinta!

COM [2] UMA [2] ENT [3]

EI.3-6 [7]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Treball en context

L'hora del conte (1)

L'hora del conte (1)

COM [1] UMA [2]

EI.3-6 [3]

Comunicació oral Literatura Raonament i argumentació

Sortida al circ

Sortida al circ

COM [3] UMA [1] ENT [1]

EI.3-6 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral

Nens i nenes a la casa - Nens i nenes al parc

Nens i nenes a la casa - Nens i nenes al parc

COM [2] UMA [1] ENT [1] MAT [2]

EI.3-6 [4] EP.CI [2]

Exercitació lingüística Representacions i models

Què és això? Una gal·la de roure!

Què és això? Una gal·la de roure!

COM [1] UMA [1] ENT [3]

EI.3-6 [5]

Comunicació oral Eines TIC Raonament i argumentació

Petits reporters

Petits reporters

COM [3] UMA [3] ENT [1]

EI.3-6 [7]

Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo

Com és que sentim el mar dintre d’una

Com és que sentim el mar dintre d’una "caragola"?

COM [1] UMA [2] ENT [3]

EI.3-6 [6]

Experimentació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Representacions i models

Com és què em cauen les dents?

Com és què em cauen les dents?

UMA [1] ENT [3]

EI.3-6 [4]

Experimentació Maquetes i construccions Representacions i models Taules i gràfics Treball en context

Els jocs del parc

Els jocs del parc

COM [1] UMA [1] ENT [3] MEDI [6]

EI.3-6 [5] EP.CI [6]

Experimentació Indagació i recerca Jocs Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

itineraris [1]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Com és l’aigua? L’aigua a través dels sentits

Com és l’aigua? L’aigua a través dels sentits

UMA [1] ENT [3]

EI.3-6 [4]

Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

Avís legal | © Departament d'Educació