XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Infantil Cicle 3-6 Comunicació i llenguatges Interpretar, representar i crear

afina la cerca

Eixos de capacitats

  •  Conviure i habitar el món
  •  Descobrir i tenir iniciativa
  •  Pensar i comunicar
  •  Ser i actuar amb més autonomia
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Comunicació i llenguatges
  •  Descoberta d'un mateix i dels altres
  •  Descoberta de l'entorn
x Imatge, so i vídeo
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [1]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Descobrim cossos geomètrics, l'esfera i el prisma

Descobrim cossos geomètrics, l'esfera i el prisma

COM [3] UMA [1] ENT [3]

EI.3-6 [7]

Experimentació Raonament i argumentació Representacions i models

Construïm la maqueta del nostre pati

Construïm la maqueta del nostre pati

COM [2] ENT [3] MEDI [1]

EI.3-6 [5] EP.CI [1]

ODS Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Els Tsunamis

Els Tsunamis

COM [2] ENT [3]

EI.3-6 [5]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Material inespecífic

Material inespecífic

COM [2] UMA [2] ENT [2]

EI.0-3 [3] EI.3-6 [3]

Experimentació Jocs Material manipulable Resolució de problemes

Desplaçaments en l'espai

Desplaçaments en l'espai

COM [3] UMA [2] ENT [3]

EI.0-3 [3] EI.3-6 [5]

Indagació i recerca Jocs Material manipulable Resolució de problemes

De COM  ENS  MESUREM?  al  SISTEMA  SOLAR

De COM ENS MESUREM? al SISTEMA SOLAR

COM [2] UMA [2] ENT [3]

EI.3-6 [7]

Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Treball en context

Hi ha moltes etiquetes

Hi ha moltes etiquetes

COM [3] ENT [1]

EI.3-6 [4]

Exercitació lingüística Fonts primàries Raonament i argumentació Treball en context

Creem la línia del temps: Gaudí i la meva família

Creem la línia del temps: Gaudí i la meva família

COM [2]

EI.3-6 [2]

Representacions i models

La Recta numèrica amb xifres

La Recta numèrica amb xifres

COM [1] ENT [1]

EI.3-6 [2]

Material manipulable Representacions i models

Els fòssils

Els fòssils

COM [2] ENT [3]

EI.3-6 [5]

Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació Material manipulable Raonament i argumentació

Pèndols

Pèndols

COM [2] ENT [3]

EI.3-6 [5]

Experimentació Jocs Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

La llet també pinta!

La llet també pinta!

COM [2] UMA [2] ENT [3]

EI.3-6 [7]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Treball en context

Paral·lelisme entre una artista local i en Miró

Paral·lelisme entre una artista local i en Miró

COM [2]

EI.3-6 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Representacions i models

Paral·lelisme entre una artista local i en Van Gogh

Paral·lelisme entre una artista local i en Van Gogh

COM [2]

EI.3-6 [2]

Experimentació Indagació i recerca Literatura Raonament i argumentació

Elaboració d'una presentació en Power Point

Elaboració d'una presentació en Power Point

COM [2]

EI.3-6 [2]

Comunicació escrita Eines TIC

Paral·lelisme entre una pintora local i en Kandinsky

Paral·lelisme entre una pintora local i en Kandinsky

COM [3]

EI.3-6 [3]

Eines TIC Experimentació Mapes i plànols Representacions i models

Elaboració d'una entrevista a una artista plàstica

Elaboració d'una entrevista a una artista plàstica

COM [3]

EI.3-6 [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries

Sortida al circ

Sortida al circ

COM [3] UMA [1] ENT [1]

EI.3-6 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral

COM VESTIM LA NOSTRA CASA

COM VESTIM LA NOSTRA CASA

COM [3] ENT [3]

EI.3-6 [6]

Exercitació lingüística Experimentació Material manipulable Treball en context

Formigues, a l’hort!

Formigues, a l’hort!

COM [3] ENT [3]

EI.3-6 [6]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Representacions i models Sortides i treball de camp

El joc de les cadires, un bon pretext per treballar el nombre anterior i posterior

El joc de les cadires, un bon pretext per treballar el nombre anterior i posterior

COM [1]

EI.3-6 [1]

Jocs

Fem Matemàgia amb el cuc!!!

Fem Matemàgia amb el cuc!!!

COM [3] MAT [1]

EI.3-6 [3] EP.CI [1]

Jocs Material manipulable

A d'abecedari, C de cub

A d'abecedari, C de cub

COM [3]

EI.3-6 [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística

Petits reporters

Petits reporters

COM [3] UMA [3] ENT [1]

EI.3-6 [7]

Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo

5 a l’espai, un joc per aprendre a comptar ràpid

5 a l’espai, un joc per aprendre a comptar ràpid

COM [1]

EI.3-6 [1]

Jocs

The hospital acting out

The hospital acting out

COM [2] ANG [1]

EI.3-6 [2] EP.CI [1]

A qui pertany aquest crani?

A qui pertany aquest crani?

COM [2] ENT [1]

EI.3-6 [3]

Fonts primàries

The Gingerbread Man

The Gingerbread Man

COM [3] ANG [1]

EI.3-6 [3] EP.CI [1]

Comunicació oral Literatura

The Restaurant: acting out!

The Restaurant: acting out!

COM [2] ANG [1]

EI.3-6 [2] EP.CI [1]

Comunicació oral Jocs

Un tauler, un dau i fitxes

Un tauler, un dau i fitxes

COM [1] ENT [1]

EI.3-6 [2]

Quantes pilotes hi ha?

Quantes pilotes hi ha?

COM [1] ENT [1]

EI.3-6 [2]

Material manipulable

itineraris [0]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Projecte Implica't+

Projecte Implica't+

CTMA [2] COM [3] ENT [1] MEDI [3] EDUCA [3] BG [2] CDH [1] EEC [1] IC [1] SSC [1] PROJ [1]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] EI.3-6 [4] EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2] FAMÍ [2] TRANS [1]

ODS Eines TIC Indagació i recerca Jocs Projectes de centre

M'encanta pintar

M'encanta pintar

COM [3] ENT [1]

EI.3-6 [4]

Exercitació lingüística Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca

Avís legal | © Departament d'Educació