XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Batxillerat 2n curs Biologia

afina la cerca

Competències

  •  Comunicativa
  •  Digital
  •  En el coneixement i interacció amb el món
  •  En gestió i tractament de la informació
  •  En recerca
  •  Personal i interpersonal
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Matèries

  •  Arts plàstiques o escèniques
  •  Biologia o Ciències de la Terra i del medi ambient
  •  Ciències per al món contemporani
  •  Dibuix tècnic
  •  Economia
  •  Educació física
  •  Filosofia
  •  Física o Química
  •  Geografia o Història
  •  Llatí o Grec
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
  •  Tecnologia o Electrotècnia
x Indagació i recerca
AFINA

Tweet

elements [76]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Un repte biotecnològic

Un repte biotecnològic

BIO [2] BG [1]

BTX.2 [2] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Treballem l’estructura d’un article a l’aula

Treballem l’estructura d’un article a l’aula

BIO [2] CTMA [2] CMC [1] CAT [3]

BTX.1 [4] BTX.2 [4]

Comunicació escrita Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

És dolent dormir amb plantes en l’habitació? Investigant sobre la fotosíntesi i la respiració

És dolent dormir amb plantes en l’habitació? Investigant sobre la fotosíntesi i la respiració

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Comparem la respiració dels animals i dels vegetals

Comparem la respiració dels animals i dels vegetals

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

 Quins factors poden augmentar la taxa de respiració de les llavors?

Quins factors poden augmentar la taxa de respiració de les llavors?

ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Identificant els Romanov

Identificant els Romanov

BIO [1]

BTX.2 [1]

Animacions i simulacions Indagació i recerca Raonament i argumentació

De què va morir el Rodamón? Qui era? Proves forenses

De què va morir el Rodamón? Qui era? Proves forenses

BIO [1]

BTX.2 [1]

Animacions i simulacions Indagació i recerca

Els antibacterians. Descoberta i situació actual

Els antibacterians. Descoberta i situació actual

BIO [5]

BTX.2 [5]

Experimentació Indagació i recerca Resolució de problemes

És o no és iogurt?

És o no és iogurt?

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

La relació entre microorganismes i malalties infeccioses

La relació entre microorganismes i malalties infeccioses

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

Transmissió per contacte de microorganismes

Transmissió per contacte de microorganismes

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.3 [1]

Experimentació Indagació i recerca Resolució de problemes

Quins avantatges suposa utilitzar cèl•lules immobilitzades en processos industrials de fermentació?

Quins avantatges suposa utilitzar cèl•lules immobilitzades en processos industrials de fermentació?

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca

Estudi de la fotosíntesi amb discs d’espinacs

Estudi de la fotosíntesi amb discs d’espinacs

BIO [1]

BTX.2 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Comparem la concentració de microorganismes presents en diferents mostres d’aigua

Comparem la concentració de microorganismes presents en diferents mostres d’aigua

BIO [2]

BTX.2 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Resistència a Antibiòtics

Resistència a Antibiòtics

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Resolució de problemes

Conservació d’aliments

Conservació d’aliments

BIO [2] BG [2]

BTX.2 [2] ESO.3 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com es descompon la cel•lulosa a la natura?

Com es descompon la cel•lulosa a la natura?

BIO [1]

BTX.2 [1]

Experimentació Indagació i recerca

Per què poden deixar de ser eficaços els antibiòtics?

Per què poden deixar de ser eficaços els antibiòtics?

BIO [2]

BTX.2 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Comparem la concentració de microorganismes presents en diferents mostres d’aigua

Comparem la concentració de microorganismes presents en diferents mostres d’aigua

BIO [2]

BTX.2 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

L’evolució de les amebes de paper

L’evolució de les amebes de paper

BIO [2] BG [2]

BTX.2 [2] ESO.4 [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

Les empremtes d’ADN. Proves de paternitat

Les empremtes d’ADN. Proves de paternitat

BIO [2]

BTX.1 [1] BTX.2 [1]

Animacions i simulacions Indagació i recerca Resolució de problemes

Estem estressats!

Estem estressats!

BIO [1]

BTX.2 [1]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

 Resposta immune dels LB, resposta humoral

Resposta immune dels LB, resposta humoral

BIO [1]

BTX.2 [1]

Animacions i simulacions Indagació i recerca

Malalties i problemes relacionats amb el sistema immunitari

Malalties i problemes relacionats amb el sistema immunitari

BIO [1]

BTX.2 [1]

Indagació i recerca

Qui és la víctima? Qui pot haver estat l’assassí? Les empremtes dactilars

Qui és la víctima? Qui pot haver estat l’assassí? Les empremtes dactilars

BIO [1]

BTX.2 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació Resolució de problemes

1234

Pàgina 1 de 4

itineraris [1]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
 Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de  CO2 i d’O2

Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de CO2 i d’O2

BIO [3] BG [1]

BTX.2 [3] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Departament d'Educació