XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria 1r ESO Biologia i Geologia La Terra i els seus embolcalls

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Matèries

  •  Ciències de la naturalesa
  •  Ciències socials
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Educació visual i plàstica
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
  •  Música
  •  Tecnologia
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [31]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Le climat, le changement climatique et les animaux

Le climat, le changement climatique et les animaux

BG [2] FRAN [1]

ESO.1 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita ODS Comunicació oral Eines TIC

Repensem i fem els nostres propis pòsters de l’aigua

Repensem i fem els nostres propis pòsters de l’aigua

BG [2]

ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Comunicació escrita ODS Comunicació oral Indagació i recerca

Influeix la proximitat al mar en el clima?

Influeix la proximitat al mar en el clima?

BG [2]

ESO.1 [2]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

Exercicis de topografia. Comarques gironines.

Exercicis de topografia. Comarques gironines.

CTMA [1] BG [2]

BTX.1 [1] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Mapes i plànols

An introduction to climate

An introduction to climate

BG [1] ANG [3]

ESO.1 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Mapes i plànols

Every cloud has a silver lining

Every cloud has a silver lining

BG [1] ANG [3]

ESO.1 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Mapes i plànols

Per l’abril, aigües mil

Per l’abril, aigües mil

BG [2]

ESO.1 [2]

Experimentació Indagació i recerca

Felix Baumgartner, el primer home en trencar la barrera del so

Felix Baumgartner, el primer home en trencar la barrera del so

BG [2] FQ [1]

ESO.1 [2] ESO.2 [1]

Animacions i simulacions Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca

L’aigua, sempre aigua?

L’aigua, sempre aigua?

BG [2] FQ [6]

ESO.1 [2] ESO.2 [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2]

ODS Experimentació Indagació i recerca Resolució de problemes Treball en context

Sempre s’ha fet servir l’aigua de la mateixa manera? Descobrim què en pensen els nostres avis!

Sempre s’ha fet servir l’aigua de la mateixa manera? Descobrim què en pensen els nostres avis!

CAT [8] BG [2]

EP.CS [4] ESO.1 [6]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Representacions i models Sortides i treball de camp

La densitat en acció

La densitat en acció

BG [2] FQ [1]

ESO.1 [2] ESO.2 [1]

Animacions i simulacions Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Treball de camp: estudi de les variables ambientals d’una parcel·la

Treball de camp: estudi de les variables ambientals d’una parcel·la

BG [3]

ESO.1 [3]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp

L’aigua cau del cel?

L’aigua cau del cel?

BG [2]

ESO.1 [2]

Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

Com és que un pou o un llac pot assecar-se o reomplir-se?  Simulació a la classe amb la construcció d’una maqueta en una garrafa.

Com és que un pou o un llac pot assecar-se o reomplir-se? Simulació a la classe amb la construcció d’una maqueta en una garrafa.

BG [2]

ESO.1 [2]

Fonts primàries Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Els minerals no només estan a la muntanya

Els minerals no només estan a la muntanya

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Representacions i models

Què en podem dir de les roques?

Què en podem dir de les roques?

BG [2]

ESO.1 [2]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo

Sota els nostres peus

Sota els nostres peus

BG [2]

ESO.1 [2]

Animacions i simulacions Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

L'aigua, un recurs vital

L'aigua, un recurs vital

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

Depurar l'aigua

Depurar l'aigua

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita ODS Comunicació oral Indagació i recerca Sortides i treball de camp

Com veien el cicle antigament?

Com veien el cicle antigament?

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Representacions i models

L'aigua, on és i com canvia?

L'aigua, on és i com canvia?

BG [2]

ESO.1 [2]

Animacions i simulacions Comunicació escrita Comunicació oral Representacions i models

El cicle de l'aigua, una idea elaborada amb la intervenció de molts savis

El cicle de l'aigua, una idea elaborada amb la intervenció de molts savis

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca

La Terra, un planeta blau

La Terra, un planeta blau

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Una atmosfera per viure

Una atmosfera per viure

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models Sortides i treball de camp

La Terra i la Lluna

La Terra i la Lluna

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Representacions i models

Malalties transmeses per l’aigua

Malalties transmeses per l’aigua

BG [2]

ESO.1 [2]

ODS Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models

La Terra inquieta 3: viatge a l’interior de la Terra

La Terra inquieta 3: viatge a l’interior de la Terra

BG [2]

ESO.1 [2]

Animacions i simulacions Indagació i recerca

La Terra inquieta 2: roques magmàtiques

La Terra inquieta 2: roques magmàtiques

BG [2]

ESO.1 [2]

Fonts primàries Indagació i recerca

Terra inquieta, paisatge canviant

Terra inquieta, paisatge canviant

BG [2]

ESO.1 [2]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

El cicle de les roques a l’aula: relacionant productes i processos

El cicle de les roques a l’aula: relacionant productes i processos

BG [2]

ESO.1 [2]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

La Terra inquieta: simulant una erupció volcànica

La Terra inquieta: simulant una erupció volcànica

BG [2]

ESO.1 [2]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

itineraris [1]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Què fa que la Terra canviï? I la Lluna?

Què fa que la Terra canviï? I la Lluna?

BG [2]

ESO.1 [2]

Avís legal | © Departament d'Educació