XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria 3r ESO Biologia i Geologia Investigació i experimentació

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Matèries

  •  Ciències de la naturalesa
  •  Ciències socials
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Educació visual i plàstica
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
  •  Música
  •  Tecnologia
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [15]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Anàlisi d'una experiència: Selecció de mosques resistents al DDT

Anàlisi d'una experiència: Selecció de mosques resistents al DDT

BG [3]

ESO.3 [1] ESO.4 [2]

Comunicació escrita Indagació i recerca Raonament i argumentació

L’HORT ESCOLAR. Disseny, construcció i experimentació científica d’un hort escolar

L’HORT ESCOLAR. Disseny, construcció i experimentació científica d’un hort escolar

BG [3] MAT [3] TEC [4] FQ [1]

ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.3 [2] ESO.4 [3]

Eines TIC Experimentació Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

Our carbon footprints

Our carbon footprints

BG [2] ANG [2]

ESO.3 [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita ODS Eines TIC Raonament i argumentació

Conservació d’aliments

Conservació d’aliments

BIO [2] BG [2]

BTX.2 [2] ESO.3 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Mans netes, mans brutes

Mans netes, mans brutes

BG [4]

ESO.1 [2] ESO.3 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Per què no és convenient tornar a congelar els aliments?

Per què no és convenient tornar a congelar els aliments?

BG [3]

ESO.3 [3]

Experimentació Raonament i argumentació

Per què utilitzem desodorant?

Per què utilitzem desodorant?

BG [2]

ESO.3 [2]

Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

Quin és millor desinfectant?

Quin és millor desinfectant?

BG [2]

ESO.3 [2]

Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

Quin és el destí dels nutrients?

Quin és el destí dels nutrients?

BG [2]

ESO.3 [2]

Animacions i simulacions Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

El sol, un plaer saludable?

El sol, un plaer saludable?

BG [2]

ESO.3 [2]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Quin recorregut fan les substàncies de rebuig?

Quin recorregut fan les substàncies de rebuig?

BG [2]

ESO.3 [2]

Animacions i simulacions Eines TIC Gestió d'informació Raonament i argumentació

Seguiu la pista de l’entrepà!

Seguiu la pista de l’entrepà!

BG [2]

ESO.3 [2]

Animacions i simulacions Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Experiment d’extracció del teu ADN

Experiment d’extracció del teu ADN

BIO [1] CMC [1] BG [4]

BTX.1 [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2]

Fonts primàries

Llet de color violeta!

Llet de color violeta!

BG [2] FQ [4]

ESO.3 [4] ESO.4 [2]

Experimentació Raonament i argumentació

Per què suem?

Per què suem?

FQ [2] BG [2]

ESO.2 [2] ESO.3 [2]

Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models

itineraris [0]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Avís legal | © Departament d'Educació