XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Matèries

  •  Ciències de la naturalesa
  •  Ciències socials
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Educació visual i plàstica
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
  •  Música
  •  Tecnologia
x Raonament i argumentació x Experimentació
AFINA

Tweet

elements [30]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Quina és la millor manera de viatjar?

Quina és la millor manera de viatjar?

FQ [1]

ESO.4 [1]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Resolució de problemes Taules i gràfics

Podem posar de manifest els efectes de la llum UV en els éssers vius?

Podem posar de manifest els efectes de la llum UV en els éssers vius?

BG [2]

ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Un repte biotecnològic

Un repte biotecnològic

BIO [2] BG [1]

BTX.2 [2] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Nosaltres t'informem: tu tries

Nosaltres t'informem: tu tries

BG [2] FQ [2]

ESO.3 [4]

Comunicació escrita Experimentació Raonament i argumentació

És dolent dormir amb plantes en l’habitació? Investigant sobre la fotosíntesi i la respiració

És dolent dormir amb plantes en l’habitació? Investigant sobre la fotosíntesi i la respiració

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Comparem la respiració dels animals i dels vegetals

Comparem la respiració dels animals i dels vegetals

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

 Quins factors poden augmentar la taxa de respiració de les llavors?

Quins factors poden augmentar la taxa de respiració de les llavors?

ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Estudi de regeneració en planàries

Estudi de regeneració en planàries

BG [2]

ESO.4 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Learning to Code

Learning to Code

ANG [3] TEC [3]

ESO.3 [6]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Cub amb diagonals

Cub amb diagonals

MAT [2]

ESO.2 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

En Nano observa les gotes de pluja

En Nano observa les gotes de pluja

FQ [2] CAT [3] MAT [2] TEC [2]

ESO.2 [5] ESO.3 [4]

Eines TIC Exercitació lingüística Experimentació Raonament i argumentació

És o no és iogurt?

És o no és iogurt?

BIO [1] BG [1]

BTX.2 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Electromagnetisme

Electromagnetisme

FIS [3] FQ [1]

BTX.1 [1] BTX.2 [3] ESO.3 [1]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

El dia i la nit, la durada del dia al llarg de l’any i les estacions

El dia i la nit, la durada del dia al llarg de l’any i les estacions

BG [2]

ESO.1 [2]

Eines TIC Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Conservació d’aliments

Conservació d’aliments

BIO [2] BG [2]

BTX.2 [2] ESO.3 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Mans netes, mans brutes

Mans netes, mans brutes

BG [4]

ESO.1 [2] ESO.3 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Per què no és convenient tornar a congelar els aliments?

Per què no és convenient tornar a congelar els aliments?

BG [3]

ESO.3 [3]

Experimentació Raonament i argumentació

Per què utilitzem desodorant?

Per què utilitzem desodorant?

BG [2]

ESO.3 [2]

Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

Quin és millor desinfectant?

Quin és millor desinfectant?

BG [2]

ESO.3 [2]

Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Val la pena rentar-se les mans?

Val la pena rentar-se les mans?

BG [2]

ESO.4 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Val la pena rentar-se les mans?

Val la pena rentar-se les mans?

BG [2]

ESO.1 [2]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Simulant la transmissió de la SIDA

Simulant la transmissió de la SIDA

BG [2]

ESO.3 [1] ESO.4 [1]

ODS Experimentació Raonament i argumentació

12

Pàgina 1 de 2

itineraris [2]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
 Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de  CO2 i d’O2

Explorem diferents processos biològics utilitzant sensors de CO2 i d’O2

BIO [3] BG [1]

BTX.2 [3] ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Departament d'Educació