XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Matèries

  •  Ciències de la naturalesa
  •  Ciències socials
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Educació visual i plàstica
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
  •  Música
  •  Tecnologia
x Representacions i models x Comunicació oral x Comunicació escrita
AFINA

Tweet

elements [16]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Relacions tròfiques en un escosistema

Relacions tròfiques en un escosistema

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Imatge, so i vídeo Projectes de centre Representacions i models

El llevat, es relaciona? En què consisteix la funció de relació?

El llevat, es relaciona? En què consisteix la funció de relació?

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

Síntesi d’idees clau sobre els vegetals

Síntesi d’idees clau sobre els vegetals

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

El color dels insectes

El color dels insectes

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Representacions i models

Fem un programa de televisió: El pas del medi aquàtic al medi terrestre dels organismes fotosintètics.

Fem un programa de televisió: El pas del medi aquàtic al medi terrestre dels organismes fotosintètics.

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Representacions i models

Lectura en colores

Lectura en colores

CAS [1]

ESO.2 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Literatura Representacions i models

Sempre s’ha fet servir l’aigua de la mateixa manera? Descobrim què en pensen els nostres avis!

Sempre s’ha fet servir l’aigua de la mateixa manera? Descobrim què en pensen els nostres avis!

CAT [8] BG [2]

EP.CS [4] ESO.1 [6]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Representacions i models Sortides i treball de camp

Els ecosistemes

Els ecosistemes

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació Representacions i models

Animals de laboratori

Animals de laboratori

FQ [2] BG [2]

ESO.2 [1] ESO.3 [2] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Representacions i models

Els minerals no només estan a la muntanya

Els minerals no només estan a la muntanya

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Representacions i models

Sota els nostres peus

Sota els nostres peus

BG [2]

ESO.1 [2]

Animacions i simulacions Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

L'aigua, un recurs vital

L'aigua, un recurs vital

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

Com veien el cicle antigament?

Com veien el cicle antigament?

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Representacions i models

L'aigua, on és i com canvia?

L'aigua, on és i com canvia?

BG [2]

ESO.1 [2]

Animacions i simulacions Comunicació escrita Comunicació oral Representacions i models

Una atmosfera per viure

Una atmosfera per viure

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models Sortides i treball de camp

La Terra i la Lluna

La Terra i la Lluna

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Representacions i models

itineraris [0]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Avís legal | © Departament d'Educació