XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Secundària Obligatòria

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Matèries

  •  Ciències de la naturalesa
  •  Ciències socials
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Educació visual i plàstica
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
  •  Música
  •  Tecnologia
x Representacions i models x Indagació i recerca
AFINA

Tweet

elements [40]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Mesures astronòmiques

Mesures astronòmiques

MAT [1]

ESO.2 [1]

Experimentació Indagació i recerca Representacions i models

Cyborg

Cyborg

TEC [1] BG [1]

ESO.2 [1] ESO.3 [1]

Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes Treball en context

El mar, un ecosistema immens

El mar, un ecosistema immens

BG [2]

ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Representacions i models

Mascle o femella? dibuixar per aprendre ciències

Mascle o femella? dibuixar per aprendre ciències

BG [1]

ESO.1 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models

El llevat, es relaciona? En què consisteix la funció de relació?

El llevat, es relaciona? En què consisteix la funció de relació?

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

Síntesi d’idees clau sobre els vegetals

Síntesi d’idees clau sobre els vegetals

BG [1]

ESO.1 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

Influeix la proximitat al mar en el clima?

Influeix la proximitat al mar en el clima?

BG [2]

ESO.1 [2]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

La Guerra de Cuba (II): la Guerra dels Deu Anys (1868-1878). Anàlisi d'un conflicte

La Guerra de Cuba (II): la Guerra dels Deu Anys (1868-1878). Anàlisi d'un conflicte

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models

 Disseny, construcció i realitat virtual

Disseny, construcció i realitat virtual

DIBT [1] VISUA [1] EVIP [1]

BTX.2 [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Animacions i simulacions ODS Indagació i recerca Mapes i plànols Representacions i models

XYZ Stars Exhibition

XYZ Stars Exhibition

BG [2]

ESO.1 [2]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Llum i color. L'òptica de la visió

Llum i color. L'òptica de la visió

FQ [1]

ESO.4 [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models Treball en context

Eppur si muove, una activitat d'investigació al voltant de la rotació i la translació terrestres

Eppur si muove, una activitat d'investigació al voltant de la rotació i la translació terrestres

MEDI [2] BG [2]

EP.CS [2] ESO.1 [2]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models

Sempre s’ha fet servir l’aigua de la mateixa manera? Descobrim què en pensen els nostres avis!

Sempre s’ha fet servir l’aigua de la mateixa manera? Descobrim què en pensen els nostres avis!

CAT [8] BG [2]

EP.CS [4] ESO.1 [6]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Representacions i models Sortides i treball de camp

L’aigua cau del cel?

L’aigua cau del cel?

BG [2]

ESO.1 [2]

Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

Per què suem?

Per què suem?

FQ [2] BG [2]

ESO.2 [2] ESO.3 [2]

Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models

Com és que un pou o un llac pot assecar-se o reomplir-se?  Simulació a la classe amb la construcció d’una maqueta en una garrafa.

Com és que un pou o un llac pot assecar-se o reomplir-se? Simulació a la classe amb la construcció d’una maqueta en una garrafa.

BG [2]

ESO.1 [2]

Fonts primàries Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Com podem amanir una amanida?

Com podem amanir una amanida?

FQ [1]

ESO.2 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models

Es talla o no es talla?

Es talla o no es talla?

FQ [1]

ESO.2 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models

Quin colorant alimentari fem servir?

Quin colorant alimentari fem servir?

FQ [2]

ESO.2 [2]

Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models

Fem una amanida!

Fem una amanida!

BG [1]

ESO.1 [1]

Eines TIC Indagació i recerca Representacions i models

Les plantes, tenen òrgans?

Les plantes, tenen òrgans?

BG [2]

ESO.1 [2]

Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

Samarreta natural o sintètica?

Samarreta natural o sintètica?

TEC [1] FQ [1]

ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Indagació i recerca Representacions i models Resolució de problemes

Envasar i transportar

Envasar i transportar

TEC [2] FQ [1]

ESO.1 [2] ESO.2 [1]

Animacions i simulacions ODS Indagació i recerca Representacions i models Sortides i treball de camp

Canvis a la cuina

Canvis a la cuina

BG [1]

ESO.1 [1]

Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models

Els minerals no només estan a la muntanya

Els minerals no només estan a la muntanya

BG [2]

ESO.1 [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Representacions i models

12

Pàgina 1 de 2

itineraris [3]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Anàlisi d'un conflicte: La Guerra de Cuba

Anàlisi d'un conflicte: La Guerra de Cuba

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models

La industrialització i el naixement del moviment obrer a Catalunya.

La industrialització i el naixement del moviment obrer a Catalunya.

HIS [1] HMC [1] CS [1]

BTX.2 [1] MM [1] ESO.4 [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Representacions i models

Els materials

Els materials

FQ [1]

ESO.2 [1]

Indagació i recerca Representacions i models

Avís legal | © Departament d'Educació