XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural El món dels éssers vius

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
x Resolució de problemes x Comunicació escrita x Literatura
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [1]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Let's help bees

Let's help bees

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Representacions i models

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

MEDI [1] BG [1]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Material manipulable

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

Stop Overfishing!

Stop Overfishing!

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Cells through the microscope

Cells through the microscope

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Gestió d'informació

Què són les floridures?

Què són les floridures?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Els forats del pa

Els forats del pa

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [5]

EP.CS [5]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Un món sorprenent

Un món sorprenent

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo

El misteri de les boletes negres

El misteri de les boletes negres

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Platja llarga, ecosistema dunar

Platja llarga, ecosistema dunar

MEDI [3]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Els ocells del pati

Els ocells del pati

MEDI [2]

EP.CS [2]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Algunes propietats saludables del quefir

Algunes propietats saludables del quefir

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca

De què està format un grànul de quefir?

De què està format un grànul de quefir?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Plants

Plants

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Animals and the Environment

Animals and the Environment

MEDI [1] ANG [7]

EP.CS [4] ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp

Per què es mouen les plantes?

Per què es mouen les plantes?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació

Els arbres de les Corts i més

Els arbres de les Corts i més

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

MEDI [4]

EP.CM [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Sortides i treball de camp

Com ho fan els coloms per volar?

Com ho fan els coloms per volar?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

MEDI [10]

EP.CI [4] EP.CM [3] EP.CS [3]

Material manipulable Projectes de centre Sortides i treball de camp

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

MEDI [11]

EP.CM [5] EP.CS [6]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Egagròpiles

Egagròpiles

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

The Earth and living things: invertebrates

The Earth and living things: invertebrates

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Life under the Sea

Life under the Sea

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Plant reproduction

Plant reproduction

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Life on Earth

Life on Earth

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Animal world: types and habitats

Animal world: types and habitats

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Els òrgans del nostre cos

Els òrgans del nostre cos

MEDI [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Apadrinem un ocell

Apadrinem un ocell

MEDI [2] CAT [4]

EP.CS [6]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Literatura Sortides i treball de camp

Hem de menjar peix de proximitat?

Hem de menjar peix de proximitat?

MEDI [6]

EP.CS [6]

Gestió d'informació Mapes i plànols Maquetes i construccions Resolució de problemes

La gran batalla d’en Gripus

La gran batalla d’en Gripus

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Literatura

Investiguem sobre el compost

Investiguem sobre el compost

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Resolució de problemes

Els cranis ens parlen

Els cranis ens parlen

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura Maquetes i construccions Representacions i models Resolució de problemes Sortides i treball de camp

La batalla dels becs

La batalla dels becs

MEDI [1]

EP.CS [1]

Jocs

BOLETS!

BOLETS!

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Maquetes i construccions Representacions i models

itineraris [0]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Generalitat de Catalunya