XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural Les persones i la salut

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [28]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Aprenem a entendre les taules nutricionals

Aprenem a entendre les taules nutricionals

MEDI [1] MAT [2] BG [2]

EP.CS [2] ESO.1 [2] ESO.3 [1]

ODS Eines TIC Experimentació Resolució de problemes Treball en context

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Let’s be healthy! Deciding our school menu

Let’s be healthy! Deciding our school menu

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Discovering tastes from around the world!

Discovering tastes from around the world!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Representacions i models

Stop Overfishing!

Stop Overfishing!

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE ODS Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [2]

EP.CS [2]

ODS Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [4]

EP.CS [4]

ODS Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

Algunes propietats saludables del quefir

Algunes propietats saludables del quefir

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca

De què està format un grànul de quefir?

De què està format un grànul de quefir?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

For a Healthy Life

For a Healthy Life

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [3] EP.CS [7]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Hem fet un circuit elèctric!

Hem fet un circuit elèctric!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

A  l’estiu molts boscos catalans es cremen. Podem fer alguna cosa per evitar els incendis?

A l’estiu molts boscos catalans es cremen. Podem fer alguna cosa per evitar els incendis?

MEDI [4] CAT [3]

EP.CS [7]

ODS Jocs Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Growth

Growth

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Education for Health

Education for Health

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

The Human Body

The Human Body

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Changes through life

Changes through life

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Let's explore our body systems

Let's explore our body systems

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

The respiratory and circulatory systems

The respiratory and circulatory systems

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Els òrgans del nostre cos

Els òrgans del nostre cos

MEDI [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Hem de menjar peix de proximitat?

Hem de menjar peix de proximitat?

MEDI [6]

EP.CS [6]

ODS Gestió d'informació Mapes i plànols Maquetes i construccions Resolució de problemes

La gran batalla d’en Gripus

La gran batalla d’en Gripus

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Literatura

itineraris [2]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Avís legal | © Departament d'Educació