XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural Persones, cultures i societats

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [20]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Apadrinem l'Església Romànica de La Palma d’Ebre

Apadrinem l'Església Romànica de La Palma d’Ebre

MEDI [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Projectes de centre Treball en context

El pont de pedra vist des de les targetes postals

El pont de pedra vist des de les targetes postals

MEDI [3]

EP.CS [3]

Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

The Roman Empire and us

The Roman Empire and us

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Diversity challenge

Diversity challenge

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

MEDI [1] CAT [2] ART [1]

EP.CS [4]

Indagació i recerca Projectes de centre

Cartes  a una nena refugiada.

Cartes a una nena refugiada.

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

Comunicació escrita ODS Raonament i argumentació Treball en context

The invisibles

The invisibles

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE ODS Fonts primàries Gestió d'informació

Let's be tourist guides!

Let's be tourist guides!

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Mapes i plànols

Patum

Patum

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Raonament i argumentació

S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els murs, les fronteres i els conflictes.

Els murs, les fronteres i els conflictes.

MEDI [1]

EP.CS [1]

ODS Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

MEDI [2] CS [1]

EP.CS [2] ESO.4 [1]

Fonts primàries Raonament i argumentació

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [3] EP.CS [7]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

MEDI [11]

EP.CM [5] EP.CS [6]

ODS Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Comunicació cultural i identitat digital

Comunicació cultural i identitat digital

MEDI [2] CAS [4] CAT [4] MAT [1]

EP.CS [11]

Comunicació escrita Eines TIC Taules i gràfics

Hem de menjar peix de proximitat?

Hem de menjar peix de proximitat?

MEDI [6]

EP.CS [6]

ODS Gestió d'informació Mapes i plànols Maquetes i construccions Resolució de problemes

Fem del camí escolar un Museu

Fem del camí escolar un Museu

MEDI [1]

EP.CS [1]

Fonts primàries

itineraris [1]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Avís legal | © Departament d'Educació