XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Superior Coneixement del medi natural, social i cultural Entorn, tecnologia i societat

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
x Imatge, so i vídeo x Gestió d'informació x Resolució de problemes x Indagació i recerca
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [0]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Risks of the Internet

Risks of the Internet

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Eines TIC Exercitació lingüística Projectes de centre

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

MEDI [2]

EP.CS [2]

ODS Eines TIC Indagació i recerca Raonament i argumentació Taules i gràfics

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita ODS Comunicació oral Indagació i recerca Taules i gràfics

Aclimatem l’aula!

Aclimatem l’aula!

MEDI [3]

EP.CS [3]

ODS Experimentació Indagació i recerca Treball en context

ESTEM COM UN LLUM

ESTEM COM UN LLUM

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Material manipulable

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

MEDI [2]

EP.CS [2]

Maquetes i construccions Treball en context

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT  PROGRAMAT

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT PROGRAMAT

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

Els forats del pa

Els forats del pa

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [5]

EP.CS [5]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Invents elèctrics

Invents elèctrics

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Jocs Maquetes i construccions Raonament i argumentació Resolució de problemes

"El sistema solar a les teves mans (amb realitat augmentada)

MEDI [2]

EP.CS [2]

Animacions i simulacions Eines TIC Maquetes i construccions Representacions i models

Som enginyers! Fem avions de paper!

Som enginyers! Fem avions de paper!

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [2]

EP.CS [2]

ODS Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [4]

EP.CS [4]

ODS Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

Qui forada els planetes?

Qui forada els planetes?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

La Cocollona, un ésser de Girona

La Cocollona, un ésser de Girona

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Material manipulable Sortides i treball de camp

Els ocells del pati

Els ocells del pati

MEDI [2]

EP.CS [2]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Construïm un robot

Construïm un robot

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Material manipulable

My Town

My Town

MEDI [1] ANG [8]

EP.CS [4] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

Els minerals. Fem un curt!

Els minerals. Fem un curt!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Per què el cel és blau?

Per què el cel és blau?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Podríem  viure sense tecnologia?

Podríem viure sense tecnologia?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca

Per què es mouen les plantes?

Per què es mouen les plantes?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació

Els arbres de les Corts i més

Els arbres de les Corts i més

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [3] EP.CS [7]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Hem fet un circuit elèctric!

Hem fet un circuit elèctric!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Com podem saber la història d’una roca?

Com podem saber la història d’una roca?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Fonts primàries Mapes i plànols Taules i gràfics Treball en context

Egagròpiles

Egagròpiles

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

MEDI [3]

EP.CS [3]

ODS Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Refrigeració sostenible

Refrigeració sostenible

MEDI [4]

EP.CS [4]

Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Resolució de problemes

Les sortides, una activitat per aprendre

Les sortides, una activitat per aprendre

MEDI [3]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Construcció de circuits elèctrics

Construcció de circuits elèctrics

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Material manipulable

Where are you from? A country report

Where are you from? A country report

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Climate Worldwide

Climate Worldwide

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE ODS

A Garden of Fruit and Vegetables

A Garden of Fruit and Vegetables

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Els òrgans del nostre cos

Els òrgans del nostre cos

MEDI [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Apadrinem un ocell

Apadrinem un ocell

MEDI [2] CAT [4]

EP.CS [6]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Literatura Sortides i treball de camp

Comunicació cultural i identitat digital

Comunicació cultural i identitat digital

MEDI [2] CAS [4] CAT [4] MAT [1]

EP.CS [11]

Comunicació escrita Eines TIC Taules i gràfics

Hem de menjar peix de proximitat?

Hem de menjar peix de proximitat?

MEDI [6]

EP.CS [6]

ODS Gestió d'informació Mapes i plànols Maquetes i construccions Resolució de problemes

Els paisatges ens expliquen com han canviat al llarg del temps

Els paisatges ens expliquen com han canviat al llarg del temps

MEDI [2]

EP.CS [2]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Maquetes i construccions Representacions i models

Investiguem sobre el compost

Investiguem sobre el compost

MEDI [5]

EP.CS [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Resolució de problemes

Els cranis ens parlen

Els cranis ens parlen

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura Maquetes i construccions Representacions i models Resolució de problemes Sortides i treball de camp

L'argent viu

L'argent viu

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Resolució de problemes

itineraris [0]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Avís legal | © Departament d'Educació