XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Mitjà Coneixement del medi natural, social i cultural Continguts comuns

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [31]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Quina diferència hi ha entre un producte ecològic i un que no ho és?

Quina diferència hi ha entre un producte ecològic i un que no ho és?

MEDI [2]

EP.CM [2]

ODS Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com és que les anguiles han tornat al riu Besòs?

Com és que les anguiles han tornat al riu Besòs?

MEDI [3]

EP.CM [3]

ODS Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Treball en context

El treball per projectes. Com és que es fan els jocs Olímpics?

El treball per projectes. Com és que es fan els jocs Olímpics?

MEDI [3] CAT [2] ART [1]

EP.CM [6]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Projectes de centre

L’aire xoca?

L’aire xoca?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Experiències sobre el sistema solar

Experiències sobre el sistema solar

MEDI [3]

EP.CM [3]

Animacions i simulacions Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Podria desaparèixer l'hort de l'escola?

Podria desaparèixer l'hort de l'escola?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Per què es produeixen les estacions de l’any?

Per què es produeixen les estacions de l’any?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Projectes de centre Raonament i argumentació

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

La font del pati no funciona

La font del pati no funciona

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Sortides i treball de camp

L'evolució del cervell humà

L'evolució del cervell humà

MEDI [2] MAT [1] ART [1]

EP.CM [4]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

El bosc, un amic desconegut

El bosc, un amic desconegut

MEDI [6]

EP.CM [6]

ODS Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Alguns invents de l’Edat Mitjana

Alguns invents de l’Edat Mitjana

MEDI [4]

EP.CM [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions

A casa estem tots malalts!

A casa estem tots malalts!

MEDI [5]

EP.CM [5]

Gestió d'informació Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

La zona volcànica de la Garrotxa

La zona volcànica de la Garrotxa

MEDI [4]

EP.CM [4]

Gestió d'informació Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Shh, silenci!

Shh, silenci!

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Treball en context

Com es contamina el riu Segre?

Com es contamina el riu Segre?

MEDI [3]

EP.CM [3]

ODS Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Podem utilitzar el riu com vulguem?

Podem utilitzar el riu com vulguem?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

MEDI [4]

EP.CM [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Sortides i treball de camp

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [3] EP.CS [7]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

MEDI [10]

EP.CI [4] EP.CM [3] EP.CS [3]

Material manipulable Projectes de centre Sortides i treball de camp

Seguiment meteorològic.

Seguiment meteorològic.

MEDI [3]

EP.CM [3]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Taules i gràfics

Fem un mapa de perillositat

Fem un mapa de perillositat

MEDI [4]

EP.CM [4]

Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Mesurem el temps atmosfèric que fa

Mesurem el temps atmosfèric que fa

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Resolució de problemes

Construïm una gàbia meteorològica

Construïm una gàbia meteorològica

MEDI [5]

EP.CM [5]

Mapes i plànols Material manipulable Resolució de problemes

Aprofitem el vent

Aprofitem el vent

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Indagació i recerca Resolució de problemes Treball en context

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

MEDI [11]

EP.CM [5] EP.CS [6]

ODS Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

L'Arc de Sant Martí: llum i colors

L'Arc de Sant Martí: llum i colors

MEDI [6]

EP.CM [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Investiguem el riu Foix

Investiguem el riu Foix

MEDI [5]

EP.CM [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Els minerals, de la terra a la vida quotidiana

Els minerals, de la terra a la vida quotidiana

MEDI [7] CAT [2]

EP.CM [9]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Material manipulable

Milers de vertebrats diferents, però tots amb esquelet

Milers de vertebrats diferents, però tots amb esquelet

MEDI [4]

EP.CM [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Com ho han fet els éssers vius per canviar al llarg del temps?

Com ho han fet els éssers vius per canviar al llarg del temps?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Jocs Resolució de problemes

itineraris [1]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

ODS Experimentació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

Avís legal | © Departament d'Educació