XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària Cicle Mitjà Coneixement del medi natural, social i cultural Persones, cultures i societats

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
Afegeix descriptor

elements i itineraris Tweet

elements [16]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Apadrinem l'Església Romànica de La Palma d’Ebre

Apadrinem l'Església Romànica de La Palma d’Ebre

MEDI [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Projectes de centre Treball en context

Tots vivim igual?

Tots vivim igual?

MEDI [4]

EP.CI [2] EP.CM [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

Som conscients de tot el que s’amaga quan consumin? Les joguines

Som conscients de tot el que s’amaga quan consumin? Les joguines

MEDI [1]

EP.CM [1]

ODS Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

El nostre monument: Font d'història

El nostre monument: Font d'història

MEDI [2] CAT [2]

EP.CM [4]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Material manipulable Treball en context

Podria desaparèixer l'hort de l'escola?

Podria desaparèixer l'hort de l'escola?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Com ho fan les plantes per buscar la llum del sol?

Com ho fan les plantes per buscar la llum del sol?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Eines TIC Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

Enterraments del món

Enterraments del món

MEDI [1]

EP.CM [1]

Maquetes i construccions

Com s’alimenten les plantes de l’hort?

Com s’alimenten les plantes de l’hort?

MEDI [7]

EP.CM [7]

Animacions i simulacions Eines TIC Mapes i plànols Material manipulable Treball en context

El bosc, un amic desconegut

El bosc, un amic desconegut

MEDI [6]

EP.CM [6]

ODS Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Fem un mapa de perillositat

Fem un mapa de perillositat

MEDI [4]

EP.CM [4]

Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Que tothom ho sàpiga!

Que tothom ho sàpiga!

MEDI [3]

EP.CM [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Treball en context

Construïm una gàbia meteorològica

Construïm una gàbia meteorològica

MEDI [5]

EP.CM [5]

Mapes i plànols Material manipulable Resolució de problemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

MEDI [11]

EP.CM [5] EP.CS [6]

ODS Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Agricultura autòctona de la Garrotxa. Un viatge en el temps

Agricultura autòctona de la Garrotxa. Un viatge en el temps

MEDI [6]

EP.CM [6]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

L'Arc de Sant Martí: llum i colors

L'Arc de Sant Martí: llum i colors

MEDI [6]

EP.CM [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Els minerals, de la terra a la vida quotidiana

Els minerals, de la terra a la vida quotidiana

MEDI [7] CAT [2]

EP.CM [9]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Material manipulable

itineraris [1]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

ODS Experimentació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

Avís legal | © Departament d'Educació