XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [339]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Apadrinem l'Església Romànica de La Palma d’Ebre

Apadrinem l'Església Romànica de La Palma d’Ebre

MEDI [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Projectes de centre Treball en context

El pont de pedra vist des de les targetes postals

El pont de pedra vist des de les targetes postals

MEDI [3]

EP.CS [3]

Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Let's read the sky

Let's read the sky

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Happy to live, live to be happy

Happy to live, live to be happy

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The little Prince visits the Earth

The little Prince visits the Earth

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Animals around the world

Animals around the world

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

First steps in a long walk. The Solar System

First steps in a long walk. The Solar System

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Space exploration

Space exploration

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The animal kingdom and endangered animals

The animal kingdom and endangered animals

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A Roman Town: Tarraco

A Roman Town: Tarraco

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

How do organisms reproduce?

How do organisms reproduce?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Matters and mixture

Matters and mixture

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Welcome to Cerdanyola

Welcome to Cerdanyola

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

How does plastic affect in our lives?

How does plastic affect in our lives?

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Let's enjoy Gaudí in a responsible way!

Let's enjoy Gaudí in a responsible way!

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Our Polish friends

Our Polish friends

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Stay Healthy

Stay Healthy

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let's enjoy Gaudí in a responsible way

Let's enjoy Gaudí in a responsible way

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE

How do cows make milk?

How do cows make milk?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let's eat healthier at Abat Marcet

Let's eat healthier at Abat Marcet

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Scientists and Renewable Energy

Scientists and Renewable Energy

MEDI [1] ANG [4]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE

Together to be friends

Together to be friends

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Eines TIC Indagació i recerca Raonament i argumentació Taules i gràfics

Stay Healthy!

Stay Healthy!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

12345678910>>>

Pàgina 1 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8338-8333-9039-8334-8398-8330-8397-8340-8343-8335-8331-8339-8348 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya