XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [337]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Let's read the sky

Let's read the sky

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Happy to live, live to be happy

Happy to live, live to be happy

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The little Prince visits the Earth

The little Prince visits the Earth

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Animals around the world

Animals around the world

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

First steps in a long walk. The Solar System

First steps in a long walk. The Solar System

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Space exploration

Space exploration

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The animal kingdom and endangered animals

The animal kingdom and endangered animals

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A Roman Town: Tarraco

A Roman Town: Tarraco

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

How do organisms reproduce?

How do organisms reproduce?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Matters and mixture

Matters and mixture

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Welcome to Cerdanyola

Welcome to Cerdanyola

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

How does plastic affect in our lives?

How does plastic affect in our lives?

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Let's enjoy Gaudí in a responsible way!

Let's enjoy Gaudí in a responsible way!

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Our Polish friends

Our Polish friends

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Stay Healthy

Stay Healthy

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let's enjoy Gaudí in a responsible way

Let's enjoy Gaudí in a responsible way

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE

How do cows make milk?

How do cows make milk?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let's eat healthier at Abat Marcet

Let's eat healthier at Abat Marcet

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Scientists and Renewable Energy

Scientists and Renewable Energy

MEDI [1] ANG [4]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE

Together to be friends

Together to be friends

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

Com creus que el cotó va poder canviar el món?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Eines TIC Indagació i recerca Raonament i argumentació Taules i gràfics

Stay Healthy!

Stay Healthy!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let's help bees

Let's help bees

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Help bees in Sabadell

Help bees in Sabadell

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

12345678910>>>

Pàgina 1 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8338-8342-8347-8344-8346-8341-8336-8340-9039-8339-8397-8331-8348 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya