XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [337]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Dragons

Dragons

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

ICT in English

ICT in English

ANG [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

L'Arc de Sant Martí: llum i colors

L'Arc de Sant Martí: llum i colors

MEDI [6]

EP.CM [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Construcció de circuits elèctrics

Construcció de circuits elèctrics

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Material manipulable

The Industrial Revolution

The Industrial Revolution

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Where are you from? A country report

Where are you from? A country report

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Bread, croissants and pancakes: a trip around Europe

Bread, croissants and pancakes: a trip around Europe

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Investiguem el riu Foix

Investiguem el riu Foix

MEDI [5]

EP.CM [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Moving to the Music

Moving to the Music

ANG [3] MAT [1] ART [1]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE

A new Face for the Earth

A new Face for the Earth

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Exploring food

Exploring food

ANG [2]

EP.CI [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Ecosystems

Ecosystems

ANG [3]

EP.CM [3]

AICLE/CLIL/EMILE

The Earth and living things: invertebrates

The Earth and living things: invertebrates

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Growth

Growth

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Water in nature

Water in nature

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Habitats and ecosystems

Habitats and ecosystems

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Education for Health

Education for Health

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Air and atmosphere

Air and atmosphere

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

The Human Body

The Human Body

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Energy world: electricity around us

Energy world: electricity around us

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Life under the Sea

Life under the Sea

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Changes through life

Changes through life

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Oceans are changing

Oceans are changing

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Let's explore our body systems

Let's explore our body systems

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Experimenting with physical processes

Experimenting with physical processes

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

<<<1234567891011121314

Pàgina 10 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8338-8333-9039-8334-8398-8330-8397-8340-8343-8335-8331-8339 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya