XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [337]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Les formigues i l’alimentació

Les formigues i l’alimentació

MEDI [2]

EP.CM [2]

Experimentació Material manipulable Taules i gràfics

Juguem amb webs. Com s'hi juga?

Juguem amb webs. Com s'hi juga?

CAT [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Exercitació lingüística Gestió d'informació Jocs

Saveurs et cuisine

Saveurs et cuisine

FRAN [10]

EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [4]

Animacions i simulacions Comunicació oral Imatge, so i vídeo Treball en context

Bibliotasques de primària

Bibliotasques de primària

CAS [4] CAT [3]

EP.CI [3] EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Indagació i recerca

Escriure contes i faules

Escriure contes i faules

CAT [4]

EP.CM [4]

Comunicació escrita

On viuen els peixos que mengem?

On viuen els peixos que mengem?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Material manipulable Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Cataloguem les plantes del pati

Cataloguem les plantes del pati

MEDI [2]

EP.CM [2]

Eines TIC Experimentació Material manipulable Sortides i treball de camp Treball en context

Sòlids, liquids, gasos?

Sòlids, liquids, gasos?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Eines TIC Experimentació Fonts primàries Indagació i recerca

Els cangurs

Els cangurs

CAT [3]

EP.CI [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Els òrgans del nostre cos

Els òrgans del nostre cos

MEDI [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

La Marató (42.195m)

La Marató (42.195m)

MAT [1]

EP.CM [1]

Jocs

Apadrinem un ocell

Apadrinem un ocell

MEDI [2] CAT [4]

EP.CS [6]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Literatura Sortides i treball de camp

Plou! Què sentim?

Plou! Què sentim?

MEDI [2]

EP.CI [2]

Eines TIC Fonts primàries Maquetes i construccions Representacions i models Sortides i treball de camp

Com és l'aigua?

Com és l'aigua?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Eines TIC Experimentació Fonts primàries Material manipulable Raonament i argumentació

Policubs

Policubs

MAT [4]

EP.CI [1] EP.CM [1] EP.CS [1] ESO.2 [1]

Material manipulable

Comunicació cultural i identitat digital

Comunicació cultural i identitat digital

MEDI [2] CAS [4] CAT [4] MAT [1]

EP.CS [11]

Comunicació escrita Eines TIC Taules i gràfics

Milers de vertebrats diferents, però tots amb esquelet

Milers de vertebrats diferents, però tots amb esquelet

MEDI [4]

EP.CM [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

On trobem màquines? Per a què ens serveixen? Com funcionen?

On trobem màquines? Per a què ens serveixen? Com funcionen?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Eines TIC Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Construïm una màquina per a la classe

Construïm una màquina per a la classe

MEDI [2]

EP.CI [2]

Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Hem de menjar peix de proximitat?

Hem de menjar peix de proximitat?

MEDI [6]

EP.CS [6]

Gestió d'informació Mapes i plànols Maquetes i construccions Resolució de problemes

Com ho fa el tió per cagar regals?

Com ho fa el tió per cagar regals?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Raonament i argumentació Treball en context

Com es reprodueixen?

Com es reprodueixen?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com es nodreixen els conills i com es relaciona la nostra conilla?

Com es nodreixen els conills i com es relaciona la nostra conilla?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com són els conills?

Com són els conills?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Indagació i recerca Material manipulable

Què necessitem saber dels conills i què hem de fer per poder-ne tenir a l'escola?

Què necessitem saber dels conills i què hem de fer per poder-ne tenir a l'escola?

MEDI [2]

EP.CI [2]

Eines TIC Indagació i recerca Raonament i argumentació

<<<567891011121314

Pàgina 12 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8343-8347-9039-8339-8330-8398-8334-8331-8337-8346-8397-8348 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya