XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [337]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
The Roman Empire and us

The Roman Empire and us

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Diversity challenge

Diversity challenge

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

How can we improve our neighbourhood?

How can we improve our neighbourhood?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A sustainable garden

A sustainable garden

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let’s be healthy! Deciding our school menu

Let’s be healthy! Deciding our school menu

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The school waste is in our hands!

The school waste is in our hands!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Discovering tastes from around the world!

Discovering tastes from around the world!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A Unique Tour: Fascinating buildings around the world!

A Unique Tour: Fascinating buildings around the world!

ANG [1]

EP.CS [1]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral

The very hungry caterpillar

The very hungry caterpillar

COM [1] ANG [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura

DEFC. Dia de l'educació física al carrer

DEFC. Dia de l'educació física al carrer

EF [4]

EP.CS [4]

Jocs Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

My Beloved Vegetable Garden

My Beloved Vegetable Garden

MEDI [1] ANG [1]

EP.CI [2]

AICLE/CLIL/EMILE Projectes de centre

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [4]

EP.CI [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions

L’oca amb beebots

L’oca amb beebots

MEDI [1]

EP.CI [1]

Eines TIC Exercitació lingüística Jocs Maquetes i construccions

Quina diferència hi ha entre un producte ecològic i un que no ho és?

Quina diferència hi ha entre un producte ecològic i un que no ho és?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Camins d’aigua

Camins d’aigua

MEDI [3]

EP.CM [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Representacions i models

Com és que les anguiles han tornat al riu Besòs?

Com és que les anguiles han tornat al riu Besòs?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Treball en context

Vine a donar sang!

Vine a donar sang!

MEDI [4]

EP.CI [4]

Gestió d'informació Treball en context

Tots vivim igual?

Tots vivim igual?

MEDI [4]

EP.CI [2] EP.CM [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

PlanTax, investiguem objectes i fem un documental sobre plantes

MEDI [1] BG [1]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Material manipulable

Els llibres tenen futur?

Els llibres tenen futur?

MEDI [1]

EP.CM [1]

Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

Som conscients de tot el que s’amaga quan consumin? Les joguines

Som conscients de tot el que s’amaga quan consumin? Les joguines

MEDI [1]

EP.CM [1]

Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

<<<234567891011>>>

Pàgina 2 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8343-8397-8345-8341-8331-8346-8348-8337-8340-8342-8333-8338-8330-8398 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya