XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [337]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Quin tipus de consumidor energètic sóc?

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Indagació i recerca Taules i gràfics

M’agrada la família que m’ha tocat?

M’agrada la família que m’ha tocat?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Comunicació escrita Indagació i recerca Treball en context

Què vol dir ser refugiat i refugiada?

Què vol dir ser refugiat i refugiada?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

El treball per projectes. Com és que es fan els jocs Olímpics?

El treball per projectes. Com és que es fan els jocs Olímpics?

MEDI [3] CAT [2] ART [1]

EP.CM [6]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Projectes de centre

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

Com es documenta i s’organitza una exposició sobre la Guerra Civil espanyola?

MEDI [1] CAT [2] ART [1]

EP.CS [4]

Indagació i recerca Projectes de centre

Espais sostenibles: piscines del futur

Espais sostenibles: piscines del futur

MEDI [1] MAT [2] ART [1]

EP.CS [4]

Eines TIC Maquetes i construccions

Aclimatem l’aula!

Aclimatem l’aula!

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Treball en context

Big band bots: els robots a l'aula de música

Big band bots: els robots a l'aula de música

ART [2]

EP.CM [1] EP.CS [1]

Experimentació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Per què  hem d'escoltar els nostres avis i àvies? De l'escola a la fàbrica

Per què hem d'escoltar els nostres avis i àvies? De l'escola a la fàbrica

MEDI [2]

EP.CI [2]

Comunicació oral Fonts primàries Indagació i recerca

ESTEM COM UN LLUM

ESTEM COM UN LLUM

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Material manipulable

Cartes  a una nena refugiada.

Cartes a una nena refugiada.

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Raonament i argumentació Treball en context

The invisibles

The invisibles

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Fonts primàries Gestió d'informació

Cursa d’avions de paper

Cursa d’avions de paper

MEDI [1] ANG [1] CAT [1] MAT [1]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Construïm la maqueta del nostre pati

Construïm la maqueta del nostre pati

COM [2] ENT [3] MEDI [1]

EI.3-6 [5] EP.CI [1]

Experimentació Maquetes i construccions Raonament i argumentació

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

The Sound Igloo. Changing sound properties with strings.

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Indagació i recerca Raonament i argumentació

As Sound as a Bell

As Sound as a Bell

MEDI [2] ANG [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

Does It Sound Noisy? Experimenting to reduce sound in the classroom

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

Inquiry Based Science & English: Animals, Water and Sound project.

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Experimentació Raonament i argumentació Taules i gràfics

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

MEDI [2]

EP.CI [2]

Eines TIC Mapes i plànols

Observem: els grills

Observem: els grills

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Let's be tourist guides!

Let's be tourist guides!

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Mapes i plànols

The solar system and its planets

The solar system and its planets

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació

Breathe in, breathe out

Breathe in, breathe out

MEDI [2] ANG [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Gestió d'informació

Le recyclage

Le recyclage

FRAN [1]

EP.CS [1]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació Maquetes i construccions

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

<<<3456789101112>>>

Pàgina 3 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8343-8347-9039-8339-8330-8398-8334-8331-8337-8346-8397 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya