XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [337]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Podria desaparèixer l'hort de l'escola?

Podria desaparèixer l'hort de l'escola?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Jocs Maquetes i construccions Raonament i argumentació Resolució de problemes

Mistery box: Construïm el nostre niu.

Mistery box: Construïm el nostre niu.

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Treball en context

Un món sorprenent

Un món sorprenent

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo

Per què es produeixen les estacions de l’any?

Per què es produeixen les estacions de l’any?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Projectes de centre Raonament i argumentació

"El sistema solar a les teves mans (amb realitat augmentada)

MEDI [2]

EP.CS [2]

Animacions i simulacions Eines TIC Maquetes i construccions Representacions i models

Som enginyers! Fem avions de paper!

Som enginyers! Fem avions de paper!

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Com ho fan les plantes per buscar la llum del sol?

Com ho fan les plantes per buscar la llum del sol?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Eines TIC Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Els murs, les fronteres i els conflictes.

Els murs, les fronteres i els conflictes.

MEDI [1]

EP.CS [1]

Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Enterraments del món

Enterraments del món

MEDI [1]

EP.CM [1]

Maquetes i construccions

Descobrim els angles a partir de la caiguda d'un meteorit

Descobrim els angles a partir de la caiguda d'un meteorit

MAT [2]

EP.CM [2]

Gestió d'informació Representacions i models Treball en context

Quin sòl per a les tomaqueres?

Quin sòl per a les tomaqueres?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable

El misteri de les boletes negres

El misteri de les boletes negres

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Aprenem numeració i estadística amb les nostres sabates

Aprenem numeració i estadística amb les nostres sabates

MAT [2]

EP.CI [2]

Indagació i recerca Taules i gràfics Treball en context

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

Les parts de la Terra

Les parts de la Terra

MEDI [1] ART [1]

EP.CI [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Com mesurem?

Com mesurem?

MAT [1]

EP.CI [1]

Experimentació Material manipulable Projectes de centre

Com neixen les plantes de les llavors? Fem una col•lecció

Com neixen les plantes de les llavors? Fem una col•lecció

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Material manipulable Taules i gràfics

Com s’alimenten les plantes de l’hort?

Com s’alimenten les plantes de l’hort?

MEDI [7]

EP.CM [7]

Animacions i simulacions Eines TIC Mapes i plànols Material manipulable Treball en context

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

1234567891011121314

Pàgina 5 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8343-8397-8345-8341-8331-8346-8398-8344-8348-8342-8334-8340-8338 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya