XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [339]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Com s’alimenten les plantes de l’hort?

Com s’alimenten les plantes de l’hort?

MEDI [7]

EP.CM [7]

Animacions i simulacions Eines TIC Mapes i plànols Material manipulable Treball en context

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

Del cotó a la roba

Del cotó a la roba

MEDI [6]

EP.CI [6]

Indagació i recerca Mapes i plànols Treball en context

Extra,extra! Farem de periodistes dels anys 20!

Extra,extra! Farem de periodistes dels anys 20!

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Imatge, so i vídeo Maquetes i construccions Raonament i argumentació

La font del pati no funciona

La font del pati no funciona

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Sortides i treball de camp

L'evolució del cervell humà

L'evolució del cervell humà

MEDI [2] MAT [1] ART [1]

EP.CM [4]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

Qui forada els planetes?

Qui forada els planetes?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Per què el groc?

Per què el groc?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Indagació i recerca Treball en context

La Cocollona, un ésser de Girona

La Cocollona, un ésser de Girona

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Material manipulable Sortides i treball de camp

El bosc, un amic desconegut

El bosc, un amic desconegut

MEDI [6]

EP.CM [6]

Eines TIC Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Platja llarga, ecosistema dunar

Platja llarga, ecosistema dunar

MEDI [3]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Els imants

Els imants

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Els ocells del pati

Els ocells del pati

MEDI [2]

EP.CS [2]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Alguns invents de l’Edat Mitjana

Alguns invents de l’Edat Mitjana

MEDI [4]

EP.CM [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions

L’obesitat a estudi

L’obesitat a estudi

MEDI [1]

EP.CM [1]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Taules i gràfics

Com actuen les forces?

Com actuen les forces?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

Em fa mal la panxa!

Em fa mal la panxa!

MEDI [4]

EP.CI [4]

Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo Treball en context

A casa estem tots malalts!

A casa estem tots malalts!

MEDI [5]

EP.CM [5]

Gestió d'informació Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

Algunes propietats saludables del quefir

Algunes propietats saludables del quefir

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca

De què està format un grànul de quefir?

De què està format un grànul de quefir?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Si l’aigua no té color, per què la neu és blanca?

Si l’aigua no té color, per què la neu és blanca?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

12345678910>>>

Pàgina 6 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8343-8340-8332-8334-8337-8345-8342-8341-8338-8397-8330-8346-8347-8348 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya