XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [352]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Els murs, les fronteres i els conflictes.

Els murs, les fronteres i els conflictes.

MEDI [1]

EP.CS [1]

ODS Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Enterraments del món

Enterraments del món

MEDI [1]

EP.CM [1]

Maquetes i construccions

Descobrim els angles a partir de la caiguda d'un meteorit

Descobrim els angles a partir de la caiguda d'un meteorit

MAT [2]

EP.CM [2]

Gestió d'informació Representacions i models Treball en context

Quin sòl per a les tomaqueres?

Quin sòl per a les tomaqueres?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable

El misteri de les boletes negres

El misteri de les boletes negres

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Aprenem numeració i estadística amb les nostres sabates

Aprenem numeració i estadística amb les nostres sabates

MAT [2]

EP.CI [2]

Indagació i recerca Taules i gràfics Treball en context

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [2]

EP.CS [2]

ODS Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

Les parts de la Terra

Les parts de la Terra

MEDI [1] ART [1]

EP.CI [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Com mesurem?

Com mesurem?

MAT [1]

EP.CI [1]

Experimentació Material manipulable Projectes de centre

Com neixen les plantes de les llavors? Fem una col•lecció

Com neixen les plantes de les llavors? Fem una col•lecció

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Material manipulable Taules i gràfics

Com s’alimenten les plantes de l’hort?

Com s’alimenten les plantes de l’hort?

MEDI [7]

EP.CM [7]

Animacions i simulacions Eines TIC Mapes i plànols Material manipulable Treball en context

És brut l’aire que respirem?

És brut l’aire que respirem?

MEDI [4]

EP.CS [4]

ODS Experimentació Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació

Del cotó a la roba

Del cotó a la roba

MEDI [6]

EP.CI [6]

Indagació i recerca Mapes i plànols Treball en context

Extra,extra! Farem de periodistes dels anys 20!

Extra,extra! Farem de periodistes dels anys 20!

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Imatge, so i vídeo Maquetes i construccions Raonament i argumentació

La font del pati no funciona

La font del pati no funciona

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Sortides i treball de camp

L'evolució del cervell humà

L'evolució del cervell humà

MEDI [2] MAT [1] ART [1]

EP.CM [4]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

Qui forada els planetes?

Qui forada els planetes?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models Taules i gràfics

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

Podria desaparèixer la pesca com a ofici al Mediterrani?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Per què el groc?

Per què el groc?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Indagació i recerca Treball en context

La Cocollona, un ésser de Girona

La Cocollona, un ésser de Girona

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Material manipulable Sortides i treball de camp

El bosc, un amic desconegut

El bosc, un amic desconegut

MEDI [6]

EP.CM [6]

ODS Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Platja llarga, ecosistema dunar

Platja llarga, ecosistema dunar

MEDI [3]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

12345678910>>>

Pàgina 6 de 15

itineraris [12]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius?

El quefir, el fan éssers vius?

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

12

Pàgina 2 de 2
Avís legal | © Departament d'Educació