XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [337]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
On és la sargantana? Diàleg entre escultures

On és la sargantana? Diàleg entre escultures

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Ous de tortuga a la platja del Far?

Ous de tortuga a la platja del Far?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Construïm un robot

Construïm un robot

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Material manipulable

Animals and the Environment

Animals and the Environment

MEDI [1] ANG [7]

EP.CS [4] ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació

My Town

My Town

MEDI [1] ANG [8]

EP.CS [4] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Eppur si muove, una activitat d'investigació al voltant de la rotació i la translació terrestres

Eppur si muove, una activitat d'investigació al voltant de la rotació i la translació terrestres

MEDI [2] BG [2]

EP.CS [2] ESO.1 [2]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models

Mireu, insectes pal!

Mireu, insectes pal!

MEDI [3]

EP.CI [3]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Fonts primàries Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Lobito bueno. Paco Ibáñez

Lobito bueno. Paco Ibáñez

CAS [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Imatge, so i vídeo Literatura

Itinerari de natura: les plantes del nostre entorn

Itinerari de natura: les plantes del nostre entorn

MEDI [2]

EP.CM [2]

Mapes i plànols Projectes de centre Sortides i treball de camp

Historiem: escriure la pròpia història

Historiem: escriure la pròpia història

CAT [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Eines TIC

La (re)descoberta del Carmel

La (re)descoberta del Carmel

MEDI [1]

EP.CS [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

MEDI [2] CS [1]

EP.CS [2] ESO.4 [1]

Fonts primàries Raonament i argumentació

All About Me

All About Me

ANG [3]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

ReciclART

ReciclART

ART [1]

EP.CI [1]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

EXPLORADORS DEL TEMPS - Les màquines del temps

EXPLORADORS DEL TEMPS - Les màquines del temps

MEDI [1] ART [1]

EP.CM [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Material manipulable

ScienTICart. Science&Contemporay Art through ICT- Light&Shadow

ScienTICart. Science&Contemporay Art through ICT- Light&Shadow

MEDI [2] ANG [2] ART [2]

EP.CI [3] EP.CM [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable

Com funcionen les bicicletes?

Com funcionen les bicicletes?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp Taules i gràfics

La zona volcànica de la Garrotxa

La zona volcànica de la Garrotxa

MEDI [4]

EP.CM [4]

Gestió d'informació Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Com és de gran el Sol?

Com és de gran el Sol?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Animacions i simulacions Experimentació Maquetes i construccions Representacions i models

Un molí de mar, tant lluny de l’aigua?

Un molí de mar, tant lluny de l’aigua?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

Els minerals. Fem un curt!

Els minerals. Fem un curt!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Shh, silenci!

Shh, silenci!

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Treball en context

<<<234567891011>>>

Pàgina 7 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8343-8397-8334-8345-9039-8336-8348-8339-8340-8335-8338-8332-8330-8341-8333-8344-8331 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya